Sormipuristin ja kalorinkulutus

Heippa vaan, olen täällä uusi tulokas. :)

Yritin googlata sormipuristimen käytön kalorinkulutusta, mutta en löytänyt mitään. Olisiko teillä jotain tietoa?
Ongelmana on kyynärvarren lihasten hitaampi kehittyminen, hauberit alkavat olla jo ihan hyvät, mutta kyynärvarsi ei kehity samassa tahdissa. Ajattelin kokeilla puristella tuota iltaisin kotona. Saako sillä tuloksia vai hukkaanko aikaa?

siis ymmärsinkö oikein, haluat tietää montako kaloria puristimen painelu kuluttaa?
Saman verran kuin seisoisit paikallasi ja purisit purkkaa. Tai aika lähellä. Ei sitä puristella puolta tuntia putkeen (käsittääkseni?) ja noin pientä lihasta kun treenaan niin ei se nosta energiankulutusta juurikaan. Jos haluat kyynärvasiin voimaa niin käytä, et hukkaa aikaa! Mutta ei se kaloreita polta :)

Heippa vaan, olen täällä uusi tulokas. :)

Yritin googlata sormipuristimen käytön kalorinkulutusta, mutta en löytänyt mitään. Olisiko teillä jotain tietoa?
Ongelmana on kyynärvarren lihasten hitaampi kehittyminen, hauberit alkavat olla jo ihan hyvät, mutta kyynärvarsi ei kehity samassa tahdissa. Ajattelin kokeilla puristella tuota iltaisin kotona. Saako sillä tuloksia vai hukkaanko aikaa?

Onhan tää vitsi, onhan!?

Mitä väliä sillä on, paljon sormipuristimen käyttö kuluttaa kaloreita? Varsinkin, jos tavoitteena on saada sormien koukistajiin ja ojentajiin (siis forkkuihin) kokoa.

Sannuli jo kiteyttikin, että ei kuluta kaloreita.

haha lol! :D

Tää ketju menis kyllä täysillä tonne "Mikä tänään ilahduttaa" -topiciin. Varsinkin kun tästä tuli elävästi mieleen mun yläasteaikainen poikaystävä, joka käytti tollasta sormipuristinta usein ja mä ajattelin siksi, että se on kauhee bodailija :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom