Sony ps3 ongelma!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsp
  • Aloitettu Aloitettu

gsp

Moro!

Eli tällänen onglema on: Ostin eilen uuden Sony Bravia HDTV 40" (internet tv).. ja siihen oon liittäny ps3 hdmi-kaapelin avulla! Näkyy täydellisesti, mutta kun meen pelaamaan Modernwarfare 2 tai Battlefieldiä onlineen, liikuttaessa sauvaa(joystikkiä) vaikka esimerkiksi oikealle kestää jonkun aikaa että se näkyy tv:ssä tulee vähän niinkun jäljessä kaikki mitä teen (vituttavaa:jahas:) Eli mikä mahtais olla ongelma?? netti-yhteys on paras ja silti tulee jäljessä kaikki liikkeet?

Kiitos avusta jo etukäteen

Moro!

Eli tällänen onglema on: Ostin eilen uuden Sony Bravia HDTV 40" (internet tv).. ja siihen oon liittäny ps3 hdmi-kaapelin avulla! Näkyy täydellisesti, mutta kun meen pelaamaan Modernwarfare 2 tai Battlefieldiä onlineen, liikuttaessa sauvaa(joystikkiä) vaikka esimerkiksi oikealle kestää jonkun aikaa että se näkyy tv:ssä tulee vähän niinkun jäljessä kaikki mitä teen (vituttavaa:jahas:) Eli mikä mahtais olla ongelma?? netti-yhteys on paras ja silti tulee jäljessä kaikki liikkeet?

Kiitos avusta jo etukäteen

Laita pelimoodi televisiostasi päälle(jos siinä on sellainen). Vaihtoehtoisesti kytke kaikki kuvanparannukset päältä pois.

Kannattaa tsekata ensimmäiseksi, että mikä on tuon ko. television input lag. Jos on kovin korkea niin sen kyllä jopa huomaa käytössä.
Ikävä juttu on se, että jos tuo input lagista johtuu niin ainoa lääke on television vaihto sellaiseen, jossa pienempi input lagi.

edit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Input_lag

Kannattaa tsekata ensimmäiseksi, että mikä on tuon ko. television input lag. Jos on kovin korkea niin sen kyllä jopa huomaa käytössä.
Ikävä juttu on se, että jos tuo input lagista johtuu niin ainoa lääke on television vaihto sellaiseen, jossa pienempi input lagi.

edit:
Input lag - Wikipedia, the free encyclopedia

Aika monessa noista sonyn malleista on olemassa erikseen pelimoodi missä lagi on pienempi(ja tämä moodi ei ole oletuksena päällä).

Aika monessa noista sonyn malleista on olemassa erikseen pelimoodi missä lagi on pienempi(ja tämä moodi ei ole oletuksena päällä).

Totta ja toki vaikuttaa myös se, että disabloi turhat kuvanparannus tekniikat.
Siksi tuon wikipedia linkin laitoinkin, siinä käsitellään myös tuo pelimoodi, kun ei jaksanut enää enempää kirjoittaa ;)

Oisko ohjekirjassa vinkkejä?

EDIT: en minä tiedä, mutta arvelin vain että sieltä saattaisi löytyä helpommin ja nopeammin kun nettifoorumilta

Eiköhän se sieltä valikoista löydy jostain kuva-asetuksista. Kaikissa telkkareissa ei ole samat valikot. Etkä ole edes vielä kertonut töllöttimestäsi muuta kuin sen, että se on Sonyn 40".

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Laitan nyt tähän ketjuun kun otsikko on sopiva...

Olen aiemmin pelannut videotykin kanssa moitteettomasti, mutta nyt kun yritän iskeä pleikkaa kiinni ihan tavalliseen televisioon AV-kaapelin kanssa, en saa kuvaa näkymään. Ääni kuuluu mutta kuvaa ei vain tule.

Virtapiuha on kiinni ja toimii, AV-piuha on kunnolla kiinni ja värit on kohdikkain. Eihän tuossa masiinassa edes ole muita johdon paikkoja mitä normitelkkarin kanssa käytetään? Manuaalissakin vaan sanotaan että isket noi johdot kiinni, telkkari ja pleikkari päälle ja ala pelaamaan! Ja paskan vitut. Olenko nyt unohtanut jotain?

Uppaan tätä hetimiten. Kokeilin uudestaan tykkiin HDMI-liitännällä ja toimii. Sitten olen kokeillut kahteen eri telkkariin jotka käyttä ihan standardi AV-kaapelia, eikä kumpaankaan tule minkäänlaista kuvaa. Mitään vinkkejä?

Joo, mulla oli sama ongelma kun siirtelin tuota tykin ja normin välillä. Elikkä johtuu video asetuksista. Sammuta Ps3 ja sitten laita päälle mutta pidä poweria pohjassa niin kauan että jotain näkyy... tämän pitäisi resetoida nuo video asetukset.

Siitä muistaakseni 5sekunnin jälkeen kuuluu peep kun pidät sitä poweria pohjassa...

Joo, mulla oli sama ongelma kun siirtelin tuota tykin ja normin välillä. Elikkä johtuu video asetuksista. Sammuta Ps3 ja sitten laita päälle mutta pidä poweria pohjassa niin kauan että jotain näkyy... tämän pitäisi resetoida nuo video asetukset.

Siitä muistaakseni 5sekunnin jälkeen kuuluu peep kun pidät sitä poweria pohjassa...

Tuhannet kiitokset! Toimi =) Jännä etten googlettamalla löytänyt tuollaista ohjetta ollenkaan vaikka kokeilin kaikilla osaamillani (kahdella) kielellä...

Edit. En tiedä olisiko manuaalissa lukenut tuo, mutta en löytänyt sitä mistään.

Laitan tähän kun en muualle keksi:

mulla on kaksi accounttia PS storeen, jenkki ja euro, ja ostin ja asensin Zen pinballiin lisäkentät eurotililtä vaikka zen on ostettu ja asennettu jenkktitilillä. Yllättäen eivät näy Zenin tauluvalikossa, ei eurossa eikä jenkissä. Onko kellään ratkaisua?

Laitan tähän kun en muualle keksi:

mulla on kaksi accounttia PS storeen, jenkki ja euro, ja ostin ja asensin Zen pinballiin lisäkentät eurotililtä vaikka zen on ostettu ja asennettu jenkktitilillä. Yllättäen eivät näy Zenin tauluvalikossa, ei eurossa eikä jenkissä. Onko kellään ratkaisua?

Nykyään ei voi ostaa PSN jenkkitililtä enää MITÄÄN! Jenkit ovat vissiin jotenkin blockanneet eurooppalaiset maksukortit.. Aikoinani ostin Trinepelin jenkkistoresta, ja nyt olisi lisäkenttiä kaupan ni ei pysty ostaan. Jos haluan ne lisäkentät, niin olisi pakko ostaa koko Trine eurostoresta uudestaan.

Nykyään ei voi ostaa PSN jenkkitililtä enää MITÄÄN! Jenkit ovat vissiin jotenkin blockanneet eurooppalaiset maksukortit.. Aikoinani ostin Trinepelin jenkkistoresta, ja nyt olisi lisäkenttiä kaupan ni ei pysty ostaan. Jos haluan ne lisäkentät, niin olisi pakko ostaa koko Trine eurostoresta uudestaan.

Joo näin on, pitää ostaa koodeja netistä jos haluaa lisätä walletiin dollareita. Sama on ollut aina esim. Japanin storen kanssa. Ihme kun ei rahat kelpaa.

Sentään eivät ole blokanneet koko storeen pääsyä ulkomailta, sekin olisi teknisesti mahdollista ja näin on tehtykin esim. jenkkistoren leffakaupan yhteydessä.

Eikö PS3 tue vieläkään suoraan .sub tai .srt tiedostoja? Katon leffoja/sarjoja muistitikulta 10v vanhalla DVD-soittimella missä USB-paikka ja ei tarvii muuta kun leffa ja tekstitykset saman nimisiksi. Testasin PS3:lla ja ei näkynyt tekstit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom