Sony Network Walkman NWZ-W202

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä kandeisi moinen mp3 soitin hommata, Gigantissa hyvä tarjous mutta saatavilla vain gayn pinkkinä :jahas:

Onko muita vaihtoehtoja johdottomaksi mp3 soittimeksi, ehdottomasti pitää olla johdoton koska ne johdot ovat aina tiellä salilla ja juostessa, tämä sulkeekin pois iPodit sun muut..

Jos netistä tilaat, niin pixmaniassa muistelisin nähneeni tommoset.
Kyl näitä varmaan lähes jokaiselta Sonyn jälleenmyyjältä löytyy.

Joo Pixmaniassa oli seuraavaksi parhaimman hintaiset, kuis luotettava paikka toi on tilata muuten, hintaseuranta.fi:ssä oli vähän huonot palautteet pixmanialle..

Itseasiassa SOnylta on tulossa uusi malli tämän kuun lopussa markkinoille muttei jaksane odottaa siihen asti :)

Itse oon kerran Pixmaniasta tilannut ja noin viikossa tuli paketti ovelle. Kannattaa vissiin aina selvittää onko sitä tuotetta varastossa ennen tilausta, ainakin mulle on syntyny semmoinen käsitys, ettei noi oikeen päivittele tuotteiden varastosaldoja.. Mutta kuten sanoin, itellä meni tilaus oikein mukavasti. Asiakaspalvelussakin puhuttiin suomea :)

Tilasin ite kans pixmaniasta osia ja tuli luvatussa ajassa. Tais olla 1-2 viikkoa kun ei ollut varastossa ja tuli 6 arkipäivässä.

Oon kanssa tilannut mm. telkkarin sieltä ja hyvin on tullut perille ja yleensä aika nopeasti. Kaveri lähetti takuuseen jotain kamaa niin siinä kesti sitten joku yli kuukausi tosin.

Suositut

Back
Ylös Bottom