sonata arctica, nuotit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Moro! sattusko joku tietämää mistä saisin sonata arctican biisien nuotteja pianolle? erityisesti end of this chapterin. :rock:

Veikkaanpa että noita nuotteja ei ihan mistä vaan löydy. Kirjastoissa saattaa olla, mutta vähän sitäkin epäilen. Nuotit ovat itsessään perkeleen kalliita.
Kuitenkin netistä taitaa löytyä soinnut, ja sitäkautta sitten korvakuulolla vaan opettelemaan.

juu.. no netistä oon koittanu katella mut ei löydy ku basson tabulatuurit.. :/ pitää tsekata kirjastoista..

Jyki sanoi:
Moro! sattusko joku tietämää mistä saisin sonata arctican biisien nuotteja pianolle? erityisesti end of this chapterin. :rock:

Korvakuuloltakin voit saada end of this chapterin piano-osuudet opeteltua. Loppujenlopuksi aika simppeli se on.

Vai meinaatko että haluat osata KOKO biisin soittaa pianolla? Sitte voi olla vaikeempi homma...

Loistava kappale muuten :thumbs:

Jyki sanoi:

Itse olen vuosikausia kirjoitellut harrastuksena erinäisiä Sonatan
kappaleita lähinnä Guitar Pro-formaatille. Voin tuossa katsella josko
innostuisi tuon kys. om. kappaleen (btw. yksi SA:n parhaimpia IMO) kirjoittelemaan
loppuun.

Lupaan laatujälkeä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom