Solutoveri Ivan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu
Hauska blogi. Kaikki osat luin, todellakaan ei tylsää ole, mutta toisaalta olen itsekin törmännyt samanlaiseen tyyppiin, joten empatiaa löytyy. :D

Hehehe, joillain on kyllä sana hallussa :lol2:

Vasta muutaman ensimmäisen merkinnän lukenut ja aika naama vääränä saanut hekotella

Oon lukenu tota nyt parin kk:n ajalta.
Jätkillä on kyllä käynyt ns. tyhjä arpa tuon Ivanin kanssa.
Ihme, kun eivät oo saaneet hoidettua sitä pihalle tuolta...

Vittu toi laukoo kovaa settii tol nauhal :D Suka blyed!!

Vähän samaa menoa kun omalla kiinalaisella kämppiksellä oli joskus, mut se mun kämppiksen meno pitää vaan kertoa sadalla et pääsee tohon :)

Kaverilla oli aikoinaan vähän samankaltainen venäläinen kämppis. Se söi kaverin ruokia, lainasi astioita ja jätti ne likaisina homehtumaan tiskialtaaseen, piti öistä meteliä ynnä muut kivaa. Mutta tuo Ivan kyllä taitaa olla omaa luokkaansa. :jahas:

Näköjään eivät venäläiset students from hell eroa paljoakaan venäläisistä komennusmiehistä, jotka elävät oloissa joihin yksikään tervejärkinen suomalainen ei kykenisi.

Samaan aikaan sekä käy sääliksi jannuja, että tekee mieli saada lukea lisää ivanin seikkailuista :evil:

Toivottavasti itselle ei osu yhtä vittumaista kämppistä hamassa tulevaisuudessa...

Ihan huaskaa luottevaahan tuo on.:lol2: Mutta jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että eivät ole jätkää saannut häädettyä pois.

hehee, on kyllä aika hauska heppu toi Ivani. Ja toimii jätemyllynä, eipähä tarvii roskiin heittää hyvää ruokaa vaikka ois vähän jo parasta ennen päivämäärä mennyt.

Näin Ivanista unta viime yönä. Teki kyykkypaskan urheilukentän viheriölle kesken kisojen ja huuteli jotain huonolla englannilla.:lol2:

Back
Ylös Bottom