Solariumit Oulussa?

Missähän olisi Oulussa hyvä ja kohtuu hintainen solarium? Aattelin ennen kesää hankkia vähän rusketusta pintaan, ettei ihan heti kärvähtäisi ensimmäisten aurinkokelien aikaan...
Oon ottanu jonkun verran jo selvää asioista, mutta niissä paikoissa, josta oon asiaa kysyny on ollu sikamaiset hinnat :confused:

Solariumit Oulussa

Merikoskenkadulla on tuo Solarium-studio, 4 euroa / 20 minuuttia. Se on ihan kätevä, kun ei tarvii aikaakaan varata.

Aloin tossa kaiveleen vanhoja threadeja ja löytyi sitten tääkin. Niin se Tuiran solarium-studio on tosiaan ihan jees kun ei tartte aikoja varailla, mutta emmä sinne uskaltautuis kovin myöhään...mua epäilyttää kun siellä ei ole mitään henkilökuntaa...mut sitten toinen paikka missä oon käyny aika paljon on Beauty Center. Se on siks hyvä kun on keskellä keskustaa, mutta sinne on kerta maksu muistaakseni 5 euroa. Ja just joskus joulun ja uuden vuoden aikoihin plus huhtikuussa aikoja ei löydy kuin varaamalla. Keskustan saleilla on melkein kaikissa paikoissa solariumit, mut nehän nyt on melkeen aina kans varattuja. Mulle kun on tärkeetä päästä solaileen sillon kun inspiraatio iskee ja tarttee valoa ja lämpöä!:5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom