Soilwork - 8.10 Nosturi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Itis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ui huono,pittää vissii reissata nosturiin

Kai se on tuonne suunnattava. Viime nosturin keikka kyseiseltä poppoolta oli ihan hemmetin kova. :rock: Täytyykin vissiin ruveta pikkuhiljaa tilailemaan lippuja ettei jää nuolemaan näppejään.

Möller sanoi:
Kai se on tuonne suunnattava. Viime nosturin keikka kyseiseltä poppoolta oli ihan hemmetin kova. :rock: Täytyykin vissiin ruveta pikkuhiljaa tilailemaan lippuja ettei jää nuolemaan näppejään.

Loppuunmyyty.

edit. Tai kyllähän tiketistä näyttäis saavan lippuja vielä.

Eikö noihin muihin soilworkin keikkoihin oo tullu vielä lippuja myyntiin? Lähinnä pakkahuone/lutakko kiinnostaa.

Fleda heilumaan :rock: .

TRENT sanoi:
ONko kellään lämppäreistä tietoa?

Kaikkien muiden paikkakuntien kohdalla lukee ainoastaan Soilwork + support mutta oulun keikan kohdalla lippupalvelussa lukee Soilwork + support : Hatesphere & Solution 13. Liekö nuo sitten ne lämppärit joka keikalla?

Hatesphere on tanskalainen ja Solution 13 taitaa olla ihan kotimainen bändi.

Stadin keikka näyttäisi olevan loppuunmyyty :rock:

Viimeksi muokattu:
No jumalauta jos Hatesphere on lämppärinä! Se on aivan uskomattoman kova! Soilworkkerit saa vääntää lujaa jos meinaa perässä pysyä. Wackenin kovimmista mitä näin tänä vuonna.

frs sanoi:
Lippu on, mutta ei täysin varmaa että paikalle saavun. ;(
Mä olin tapani mukaan taas myöhässä, eli lippu hankkimatta. Jos sä (tai joku muu lipun hankkinut) et pääse lähtemään, myy lippu mulle. Otan kaksikin jos sattuu löytymään.

Hatesphere :thumbs: .

Kylläpäs meitä oululaisia hemmotellaan.
http://www.propiknikfestivals.fi/index_pro.php?sivu=uutiset&id=11

Lokakuun 7. päivänä pidettävän SOILWORK-konsertin toiseksi lämppäriksi on varmistunut tanskalainen alan orkesteri HATESPHERE . Toisena support-bändinä kuullaan oululaista SOLUTION 13-bändiä, joten luvassa onkin todellista tykitystä koko illan...eikä siinä vielä kaikki, vaan tänään saadun tiedon mukaan on tapahtumaan tulossa vielä yksi, lähitulevaisuudessa varmistuva, metalliorkesteri!!
:rock:

Lippupalvelun mukaan tuo kolmas lämppäri tulee olemaan ruotsalainen Construcdead. Itse on ole kyseistä bändiä koskaan kuullut joten kertokaapa jos tiedätte millaista tykitystä on luvassa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom