Soijaproteiinista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tappara
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mitäs mieltä olette soijaproteiinin käytöstä lisäproteiinina (FAST SOIJA97)? Palautumisjuomissa käytän ihan heraproteiinia (Fast Whey+ tällä hetkellä), mutta lisäprotskuna oon ottanut noin 2 dl päivässä tuota soijaproteiinia. Joku vissiin haukkui soijaproteiinin makua, minusta tämä maistuu ihan neutraalille, paljon paremmalle kuin esim. kaurapuuro ;) Ja siis lihasmassaa haetaan. Ei viitsisi maksaa niin hirveästi noista heraprotskuista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei, no mikä olisi sitten hyvä ja halpa perusheraproteiini, ilman mitään turhia makeutuksia tms. Jos kerran pahanmakuiseksi haukuttu soijaproteiini on mielestäni ihan ok, niin ihan perusheratkin varmaan menee. Eli edullinen perushera ilman makua?

Kyllä soijaprotsku on helpompi juoda kuin joku perushera. Mut onhan noita perussettejä melkein joka valmistajalla. Tuolta sponsseilta katselemaan.

Makukaan ei tuossa soijaprotskussa juu ole hyvä mutta isompi ongelma on se ettei sitä saa ainakaan sheikkerissä millään liukenemaan, vaikka kuinka vatkais. Niitä paakkuja nieleskellessä meinaa :urjo: lentää...

Boosmanilla on kanta-asikkaille Hera-XR 11.5e/900g. Ei paha.

Entäpä tuo Go4Fitin ProPower Whey 1800g:
ProPower Whey on kotimainen ultrasuodattamalla valmistettu heraproteiini. Sopii hyvin lisäproteiiniksi kaikille urheilua harrastaville.

Ravintosisältö / 100 g :
Proteiinit 81.00 g
Hiilihydraatit 9.00 g
Rasvat 4.50 g
Energia 395.00 kcal

Hinta: 21.90 e (ovh. 28.00 e)

Taidanpa ostaa tuota, ellei joku ehdi sitä haukkua ihan lyttyyn ennen sitä ;)

Nuo halvat heraproteiinikonsentraatit on kaikki suunnilleen samaa tavaraa. Että tuskin tuo on sen parempaa/huonompaa kuin joku toinen

Originally posted by Jortsu
Makukaan ei tuossa soijaprotskussa juu ole hyvä mutta isompi ongelma on se ettei sitä saa ainakaan sheikkerissä millään liukenemaan, vaikka kuinka vatkais. Niitä paakkuja nieleskellessä meinaa :urjo: lentää...

Kyllä mulla toi Wrangen prime soy-90, sekottuu aivan loistavasti (fastin sheikkeri) niinkuin toi fastinkin soija.

Vehkeen makuista

NutriPlussan Soy 95 Amino on minulle ylitsepääsemättömän kamalan makuista..... pahinta ei ole maku, vaan JÄLKImaku, joka on kuin vehje. Ovatko kaikki soijaproteiinit saman makuisia (maustamattomina)? Jos ovat, niin en kyllä osta muitakaan soijatuotteita enää... ja sekoittuukin vasta tehosekoittimella. 16 euron edestä irvistelyjä.

Tyttöystävä tuosta vierestä sano, ettei se vehje nyt niin pahalta maistu... :rolleyes:

Mixu: Siis oikeesti, ainakin se Wrangen soija on mun mielestä ihan juotavaa, kokeile sitä!

öhhöm.....

Menemättä asiassa sen syvemmälle.... :urjo:
Voin vain kuvitella, että vehje maistuu yhtä pahalle, kuin Nutriplussan Soy 95 :p

Jätetään tämä asia nyt vakautuneiden heteromiesten- ja naisten lailla sivuun.... rupeaa sivuamaan liian läheltä kaappisalaisuuksiani......

Kyllä Schwarzenegger ainakin soijalla kasvo :D Ite kyllä vihaan soijaprotskua. Mä oon meinaan kerran sen virheen tehny ja ostanu SF:n soijaprotskun...1dl jauhoo sheikkeriin ja vettä päälle ja sitten alko se paarman kokosten gnöllien nieleskely..HYI VITTU! Sitä paitsi eikös soijaprotsku vaikuttanu jotenkin vittumaisella tavalla hormonituotantoon.

Mä en oikein ymmärrä mikä siinä niin vaikeeta on jos käyttää sheikkeriä? laittakaa pohjalle ekä vähän vettä (1/3) sitten proteiini + muut sitte sekotetaan vähän sitten lisää vettä ja sekotetaan lisää.Siinä meillä on maukas Soijaprotsku annos valmiina nautittavaksi

Oletteko kuulleet semmoisesta ihmeellisestä keksinnöstä kuin sähkövatkain? Menee pari sekuntia eikä knöllin knölliä.

Originally posted by Tohveli
Kyllä Schwarzenegger ainakin soijalla kasvo :D Ite kyllä vihaan soijaprotskua. Mä oon meinaan kerran sen virheen tehny ja ostanu SF:n soijaprotskun...1dl jauhoo sheikkeriin ja vettä päälle ja sitten alko se paarman kokosten gnöllien nieleskely..HYI VITTU! Sitä paitsi eikös soijaprotsku vaikuttanu jotenkin vittumaisella tavalla hormonituotantoon.

Heh, sama on tullut koettua. Erehdyin vetämään elämäni ensimmäisen soijaprotskupaukun (FASTin soijaa) raakana veteen sekoitettua. Ensimmäisen kunnon hörpyn jälkeen sai nieleskellä oksennusrefleksiä alas aika pitkään :urjo:
Taistelin silti kaikki alas. Sitten keksin sotkea soijan rasvattoman jugurtin kanssa yhteen & huuhdella joka suullisen mehulla alas. Kyllähän se silleen meni, pari kertaa päivässä.

En sitten tiedä tuosta soijan vaikutuksesta hormonituotantoon. Soijassahan on terveellisiä ainesosiakin. En tiedä onko tuo haitallisuus miehille nyt niin luotettavasti tutkittu & dokumentoitu, näissä asioissahan löytyy aina jengiä jotka on eri mieltä kaikesta. Kun joku uskoo & todistaa että A, niin aina löytyy joku joka uskoo & todistaa että ei A vaan B - ja kummallakin on muodollisesti pätevää aineistoa väitteensä tueksi. Sano nyt tässä sitten mistään mitään varmaa ... Omat kokemukset on seuraavanlaiset: puoli vuotta otin soijaa lisäprotskuna sellaiset 60-70 g päivässä ja yhdistettynä tehokkaaseen treeniin, tulosta tuli: paino nousi 12 kiloa, sarjapainot penkissä nousi 20 kiloa, kyykyssä 40 kiloa jne. Eli en voi sanoa, että olisin haittavaikutuksia huomannut.

Nykyään en enää soijaa popsi, kun onhan se oikeasti vitun pahaa :( . Paremmanmakuiset proteiinipitoiset välipalat, kuten tacomausteella maustettu raejuusto, maitorahka ananaksen kera jne. menevät alas paljon sutjakammin kuin soija!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom