SMC Hoodrats

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tyggis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen elänyt melkein koko ikäni lähiöissä ja vielä en ole ihan näin raffia menoa nähnyt.

http://www.youtube.com/watch?v=kn2VcdTsy-U

Näin raffia menoa? Kantsussa ei minun nuoruudessani ollut mitään asiaa radan väärälle puolelle illalla jos ei halunnut kunnolla turpaansa. Puhutaan siis 1970-80 -luvusta. Toisaalta silloin tappelut olivat "reiluja", eli ei pompittu pään päällä ainakaan tarkoituksella.

Serkkujen luona kontulassa taas toisaalta toivottiin, ettei toisella jengillä olisi mukana pesäpallomailoja. Tai ainakaan mailoja, joihin oli hakattu nauloja.

Ohan se aika "raffia" ku manne heittelee kierrepotkuja. Mut ihan läpällähän noi jätkät vetää! Piste.

Joo, itse mietin kans, että mikä läppä toi Pakila on? Eihän se ole missään määrin vertailukelpoinen Kontulan tai Kannelmäen kanssa.

Katos, tällekin oma ketju. Ja ihan ansaitusti.
Ihan vitun jepa tää video!
Kurki- ja kierrepotkut uimalasit päässä = ownaa.
Kantsun kunkku erä-koirakin lähestyy keski-ikää, raffii menoo.

Juno on tosin ainoa jolla flow on edes sinnepäin.

Vasara ja vesuri, ristapekta nortside nuggetit!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erä-koiran haastattelu jos joku ei oo vielä lukenu

1135252463388.jpeg

http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Erä-koira+antoi+haastattelun/1135252462862

Niin no jotkut voi ottaa ihan tosissaan tälläset jutut.. Oli mullakin kaveri joka ei millään tahtonu uskoa, että Notkea Rotta ja kumppanit ei oikeesti liiku nappiverkkarit, torsionit ja pilotit päällä ryöstelemässä autoja :arvi:

Joku teinilauma saattaa ottaakin tosissaan. Joku tuossa videossa vain ärsytti ei muuta.

Esim. Notkean rotan pöhinää toimii videoineen ihan hyvin ja joskus sitä jopa tulee vieläkin kuunneltua.

täys kymppi jätkille!! toivotaan et tää suomi hoppi palaa takas siihen missä oli joskus ennen cheekkiä ja muuta poppi räppi paskaa

Olihan tuokin nyt niin tekemällä tehtyä että ei mielestäni eroa geekeistä sun muista muuta kuin sanoituksiltaan.
Tausta pöllitty suoraan Shook ones:ista, äijät pelleilee jossain ihme kledjuissa, kenelläkään ei nyt mitenkään erityisen hyvä ulosanti ollut jne.. Onko tuo nyt sitä AITOA suomihoppia..????

Sinänsä kyllä olen samoilla linjoilla että tuo electro pop jonka jotkut mieltävät hip hopiksi on kyllä kuraa, mutta sama hommahan se on joka paikassa.
Sitä tuotetaan mikä myy. Jenkkilässä soulja boyt ym. lil waynet myy ihan vitusti eikä heilläkään ole mitään tekemistä räppäämisen kanssa..Bling bling you know...

Aivan mahtava video, tullut katottua varmaan lähemmäs sata kertaa läpi.
Pitää ajaa hanskaan stydei protskui mä skruudaan!

Olihan tuokin nyt niin tekemällä tehtyä että ei mielestäni eroa geekeistä sun muista muuta kuin sanoituksiltaan.
Tausta pöllitty suoraan Shook ones:ista, äijät pelleilee jossain ihme kledjuissa, kenelläkään ei nyt mitenkään erityisen hyvä ulosanti ollut jne.. Onko tuo nyt sitä AITOA suomihoppia..????

Sinänsä kyllä olen samoilla linjoilla että tuo electro pop jonka jotkut mieltävät hip hopiksi on kyllä kuraa, mutta sama hommahan se on joka paikassa.
Sitä tuotetaan mikä myy. Jenkkilässä soulja boyt ym. lil waynet myy ihan vitusti eikä heilläkään ole mitään tekemistä räppäämisen kanssa..Bling bling you know...

Ja taustahan on eminemin leffasta 8mile. Viimeinen rap battle. kuuntele toki.

Suositut

Back
Ylös Bottom