Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne känniörveltäjät taitaa olla narrifaneja, meitä IFKn kannattajia on aina kehuttu fiksuiksi ja filmaattisiksi missä ikinä liikummekin.Hämmer sanoi:Kärpillä on imo aivan huippufanit. Verrattuna muihin FANEIHIN sm-liigassa... Kunnon faniryhmää ei ole kuin HIFK:lla, HPK:lla, Kärpillä ja Jokereilla, ja näistä Kärppien fanit taitaa kyllä olla niitä fiksuimpia vs. pk-seudun känniset huligaanit ja Hämeenlinnan sikakatsomo.
GynoTissi sanoi:Ne känniörveltäjät taitaa olla narrifaneja, meitä IFKn kannattajia on aina kehuttu fiksuiksi ja filmaattisiksi missä ikinä liikummekin.![]()

GynoTissi sanoi:Mä en ole mistään Visulahden reissusta kuullutkaan, mutta kerro toki lisää jos sulla faktaa on?

Yussi sanoi:Nyt kun mestaruus taistossa on enää kaksi pahaa jäljellä (ja varmaan myös parasta)
niin valinta kallistuu ehdottomasti Kärppiin.

GynoTissi sanoi:Ne känniörveltäjät taitaa olla narrifaneja, meitä IFKn kannattajia on aina kehuttu fiksuiksi ja filmaattisiksi missä ikinä liikummekin.![]()
Asian. IFK-fanin on vaikea päättää suosikkia tähän finaalisarjaan. Narreja en ainakaan kannata mutta ei porot innosta yhtään enempää. Mun sympatiat menee varmaan fifti-siksi Kärpille.![]()
Joku puhui tuolla Lukon fyysisyydestä. Mitä fyysistä siinä on että työnnetään maila kainaloon? Onneks ainakaan Rautakorven joukkue ei ole finaalissa.
Aika vahvaa mailahäirintää oli varsinkin tokassa Helsingin pelissä. Olin toisen ja kolmannen Helsingissä pelatun pelin paikanpäällä katsomassa. Ei HIFK toki siihen kaatunut, vaan surkeaan maalivahtipeliin ja omaan saamattomuuteensa.VelttoV sanoi:Miten tuo kahvaaminen ilmeni esim pleijareissa? Valmentaja on saanut kyllä hienon maineen tuosta kahvakiekosta. Mutta kyllä se räkäkiekon titteli menee selväsi Hifkille

GynoTissi sanoi:Räkäkiekkokommenttia en voi allekirjoittaa, diivailu on aina kuulunut HIFKn tavaramerkkeihin ja toivottavasti tulee kuulumaankin. On siinä maalaisilla ihmettelemistä....![]()