Sm-liiga Play Off 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozz
  • Aloitettu Aloitettu
No se kahden voiton jälkeen heitto onkin toiveunta. Mutta moniko ajatteli tosissaan, että Lukko tulee tiputtamaan Hifkin ja noin selvästi?

Kärppäfanit tuntuu olevan ainakin aktiivisimpia netissä. Jo kauden alussa näkee "Kärpät on SM 2005!"- juttuja ihan tarpeeksi. Omaan suosikkijoukkueeseen kuuluu luotta tottakai. :)

Hyvää kesälomaa TPS
attachment.php

Seuraavana vuorossa HPK

VelttoV sanoi:
No se kahden voiton jälkeen heitto onkin toiveunta. Mutta moniko ajatteli tosissaan, että Lukko tulee tiputtamaan Hifkin ja noin selvästi?
Harvapa tuota osasi arvata. Tosissaan jos ollaan, nii kyllä minä ainakin pelkään Lukkoa vastustajana. On meinaan sen verta hyvä meininki rauman miehillä päällä. Ja Lukko fyysisenä joukkueena voi tuottaa paljon harmaita hiuksia Jaloselle ja kumppaneille. Paineetkin ovat täysin Kärpillä. Ei kyllä helpolta mun silmissä vaikuta.

Enpä voi sanoa, että minua suunnattomasti vituttas, vaikka Lukko tästä finaaleihin menisikin. Kyllä se olisi Raumallakin jo se pysti ansaittu.

Silti Kärpät voittaa 4-3 :kippis1:

alumiini sanoi:
Pistää muuten pahasti korvaan, kun Jutila aina toppuuttelee sitä toista selostajaa. Se ei kuulosta oikein kivalta. Vaikuttaa, että se toinen selostaja haluaisi vetää Jutia päihin, kun Juti keskeyttää ja heittää sille jotain "Joo joo, palataan itse peliin (EVVK)." Mulle ainakin tulee aina sellainen fiilis, että nyt Juti se turpa kiinni tai läski tummuu... :)

Oon huomannu samaa näissä viime peleissä mitä oon seurannu. Saukkonen on imo ihan ok selostaja, mut hiljalleen alkaa vituttamaan Jutin "asiantuntijalausunnot" ja se iänikuinen saarnaaminen kuinka aina kannattaa ampua ja heittää lättyä maalille eikä sieltä kulmista niitä maaleja tehdä jne. Pirun rassaavaa kuunnella sitä järmäämistä.

trebla sanoi:
Oon huomannu samaa näissä viime peleissä mitä oon seurannu. Saukkonen on imo ihan ok selostaja, mut hiljalleen alkaa vituttamaan Jutin "asiantuntijalausunnot" ja se iänikuinen saarnaaminen kuinka aina kannattaa ampua ja heittää lättyä maalille eikä sieltä kulmista niitä maaleja tehdä jne. Pirun rassaavaa kuunnella sitä järmäämistä.

Näitä peruslauseita Juti käyttää nykyään vähän liikaa:
"Huono purku!" - tulee noin 100x pelissä..
"Kato" - kun jotain tapahtuu.. (tää on telkkari, en varmasti kato!)
"Läheltä ylös, niiq Jari sanoo"

Muutenkin ne "asiantuntijalausunnot" on menny ihan niitten perusjuttujen jauhamiseen, eikä siltä oikeasti tuu mitään peliä analysoivaa tms. kommenttia.
Pari vuotta sitten Anu Saukkonen ja Juti oli IMO hyviä, mutta aikansa kutakin. Toivonkin, että ensi kaudella selostajapari on erilainen.

Grotesk sanoi:
Näitä peruslauseita Juti käyttää nykyään vähän liikaa:
"Huono purku!" - tulee noin 100x pelissä..
"Kato" - kun jotain tapahtuu.. (tää on telkkari, en varmasti kato!)
"Läheltä ylös, niiq Jari sanoo"
"Tulee jäähy!"
"Lapa jäähän ja nimi lehteen"

Voi v****! :wall:

Joo.saaamaa mieltä oon.Ei muutaku maikkari ostamaan Mertarantan ni olis samalla sellasta tuntua että ei penkissä pysys. Vielä rasittavampaa tossa juti hommassa on se ku kamera kuvaa Saukkosta ja Jutilaa ni se vittu tapittaa silmiä räpsäyttämättä kameraan niinku joku aasi. Rupee ahistaan ku tuntuu jo että se saatana näkee kameran läpi mun kämppään :) :arvi:

Ozma1 sanoi:
Tuskin!Kyllä Jokerit vie tuon sarjan.

Ainakin tämän kauden keskinäisten pelien mukaan saadaan jänniä matseja.
Tän kauden matsit ovat päättyneet näin:
HPK-Jokerit
3-2
3-4
1-2
3-1

Eli HPK johtaa yhdellä maalilla... :D Toi 3-1 voitto HPK:lle tapahtui nyt maaliskuun alussa ja Hartwall areenalla. :whip:

Fat Rat sanoi:
Harvapa tuota osasi arvata. Tosissaan jos ollaan, nii kyllä minä ainakin pelkään Lukkoa vastustajana. On meinaan sen verta hyvä meininki rauman miehillä päällä. Ja Lukko fyysisenä joukkueena voi tuottaa paljon harmaita hiuksia Jaloselle ja kumppaneille. Paineetkin ovat täysin Kärpillä. Ei kyllä helpolta mun silmissä vaikuta.

Enpä voi sanoa, että minua suunnattomasti vituttas, vaikka Lukko tästä finaaleihin menisikin. Kyllä se olisi Raumallakin jo se pysti ansaittu.

Silti Kärpät voittaa 4-3 :kippis1:

Välierät pelataan paras viidestä systeemillä.

Tiukka sarja varmasti tulossa. Paljon on kiinni siitä, kumpi onnistuu pelaamaan paremmin omilla vahvuuksillaan. Kärpillä se on tunnetusti liike ja Lukolla fyysisyys ja maalineduspelaaminen molemmissa päissä. Uskon molempin joukkueiden jarrukenttien astuvan suureen rooliin.

Luotetaan tietenkin omiin, eli Kärppiin.

MikGo sanoi:
Välierät pelataan paras viidestä systeemillä.

Vituttaa toi liigan säätäminen sääntöjen ja pelisysteemien kanssa... miksi ei kaikkia pleikkarisarjoja voida pelata samalla kaavalla, Nhl:n malliin? Minusta toi paras seitsemästä oli ihan hyvä systeemi, kolme voitto mielesäni tulee liiana helposti tiukassa sarjassa... Mutta kaipa isot pomot tietää mitä tekee.

Aini niin juu Kalpa vie... Mestiksen tosin, mutta ens vuonna liigaan! Ja ei todellakaan uudeksi Pelicansiks... enemmän Kärppien malliin! :kippis1:

Se siitä, hyvää kesälomaa Kerho,et tule enää ylös. Ton nyt kyllä tiesi, ei riitä pää Jokereita vastaan. Ja muutenkin kerholla tulee aina paskat housuun kalkkiviivoilla.
Historiaa toistaa itseään, Kerho pronssimatsissa :thumbs:

Kävimpä hämeenlinnassa katselemassa pelin... Ihmeen aneeminen tuo HPK, taitaa olla ikuinen pronssijoukkue vaan...

Suurin yllätys oli kuitenkin se että HPK:n fanit olivat hiirenhiljaa melkein koko pelin. Jokerifaneja oli tullut kiitettävästi ja laulut sujuivat keskieurooppalaiseen malliin. Kaipaisin vielä kovasti sitä oluttarjoilua lätkämatseihin, nostaisi kummasti tunnelmaa :kippis1:

SEAGRAM sanoi:
Se siitä, hyvää kesälomaa Kerho,et tule enää ylös. Ton nyt kyllä tiesi, ei riitä pää Jokereita vastaan. Ja muutenkin kerholla tulee aina paskat housuun kalkkiviivoilla.
Historiaa toistaa itseään, Kerho pronssimatsissa :thumbs:

samaa mieltä,ei kerholla mahkuja enää..lukko pesee vielä hpk:n pronssi matsissakin...finaalin tulos on sit eri asia,siitä tulee tiukka jokereitten ja kärppien kesken..ja noi jengit siellä pelaa ykkös sijasta. :thumbs:

Jokerit on kyllä perkeleen vahva joukkue, ei voi muuta sanoa. Yleisöystävällistä heidän kiekkonsa ei todellakaan ole, mutta tulosta tulee, se on (valitettava?) tosiasia. Kärpät, HPK ja etenkin Lukko ovat paljon särmikkäämpiä joukkueita, mutta Jokereilla on sen verran kova paketti, ettei taida muilla paljon saumoja olla, kmorkeintaan Kärpillä, jos pääsee finaaliin.

On se Herra Jortikka ihme Midas. "Mies, jolta ei taatusti mene kusi sukkaan!" (Kummeli Stories)

Finaalissa nähdään, DoDo & Co. Oli harvinaisen tylsät välieräsarjat, Jokrut ja Kärpät turhan ylivoimaisia. Nyt onkin sitten se unelmafinaali edessä, odotukset on korkealla. Torilla tavataan edelleen. Se tori ei muuten ole Helsingissä. :rock:

DoDo sanoi:
Hyvää kesälomaa HPK (pronssiottelua ei lasketa) :D
attachment.php

Seuraava teurastettava on Kärpät

Oli pakko kaivaa tämä esille :)

Liitteet

• karpatvsjokerit.gif
    karpatvsjokerit.gif
    200,3 KB · Katsottu: 550
Joo ennen kauden alkua jo manasin että jos jompi kumpi Jokereista tai kärpistä voittaa tän kauden niin voi jee'e, ja näin ny pääsi käymään että kummatkin finaalis. Olis mukavaa jossei sama joukkue voittaisi peräkkäin mestaruutta (paitsi TPS) ja Jokeria en muutenvain niele...dääm. No hyviä matseja tulee olemaan Jokerit-Kärpät ja Lukko-HPK, eli hyvää kiekkoa tulos.

Back
Ylös Bottom