Sm-liiga Play Off 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozz
  • Aloitettu Aloitettu
Son Kinukki-Paulan pikkuveikka.

Edit: Nopea kuin sammal

Lukko tarjoilee Hifkille parrua pakaraan. Eka erän jälkeen 3-0. Huhuuu... taitaa tsadilaiset lähteä kesälomille aikaseen, jos ei ala parannusta näkymään. On kyllä Hifkillä sen verta kova materiaali, että ei pitäs kyllä noin sukeltaa.

SniffDaddy sanoi:
Lukko tarjoilee Hifkille parrua pakaraan. Eka erän jälkeen 3-0. Huhuuu... taitaa tsadilaiset lähteä kesälomille aikaseen, jos ei ala parannusta näkymään. On kyllä Hifkillä sen verta kova materiaali, että ei pitäs kyllä noin sukeltaa.
Paska mikä paska. :D

Edit: pleijarit alkanu = Avatarin vaihto

Mike sanoi:
VOITTAJA!

Ilves.jpg
Taitaa olla aika hiljaista. :lol2:

On Lukon Pasi Saarela hirmuisessa iskussa... Lukko pelaa nyt niin hurmoksessa, että HIFK lähtee kesälomalle.

vilpurni sanoi:
Kauden 2004-2005 finaalipari: Jokerit-Lukko ja Jokerit ottaa pojan takaisin sinne minne se kuuluu.

Unohdit sen jo perinteeksi käyneen jutun, eli Kärpät tiputtaa jokerit jatkosta.

Tuomarit ovat olleet tällä kaudella suolesta...Mutta Beksi pitää tolppia pystyssä ja Jokinen maalaa Kärpille mestaruuden kaudella -05! :worship: Sitten mennään muutamalle mukilliselle :kippis1:

Jos katsotaan pelaajia, niin mestaruustason joukkueita on monta. Kärpät, Jokerit, HiFK, Lukko, ehkä: HPK, Ilves, Tepsi.

Mikä ihmeen jymy-yllätys se on että lukko pistää kampihin hifkille? Olipa jopa huimaavat 1 pykälä eroa runkosarjassa ja viimeisin voitto lukolle, maalintekijäpörssin voitto lukkolaisella, pari liiga parhaimmistoon kuluvaa maalivaihtia todistetusti. Jos ongelmia ei olisi ollut varsinkin alkukauden maalivahtipäässä oliis Lukko hyvinkin voionut olla 3 tai 4 runkosarjassa. Rolosonnia ei olut ja Vihanen oli sairaana. Lisäksi samaan aikaan oli poissa Pirnes ja pari muuta tekijää.

Antza sanoi:
On Lukon Pasi Saarela hirmuisessa iskussa... Lukko pelaa nyt niin hurmoksessa, että HIFK lähtee kesälomalle.
kyl se vaan niin on et hifkin hametytöt lähtee kesälomal, pelle Ruudun avustuksella!!!! Kaurajätti upottaa hifkin yksin!!

Onko kukaan pelannut liigaporssiä?

Erittäin mielenkiintoinen nettipeli, sm-liigan seuraamiseen tulee yksi jännitysmomentti lisää, kun voi voittaa hieman rahaa. Itse olen Suomen listalla sijalla 6. :rock: ....joukkueita on keskimäärin 40000.

arni sanoi:
Onko kukaan pelannut liigaporssiä?

Erittäin mielenkiintoinen nettipeli, sm-liigan seuraamiseen tulee yksi jännitysmomentti lisää, kun voi voittaa hieman rahaa. Itse olen Suomen listalla sijalla 6. :rock: ....joukkueita on keskimäärin 40000.

Onhan sitä tullu pelattua joka jaksolla tällä kaudella, mutta huonolla menestyksellä. Viime kaudella tosin voitin laatikollisen jenkki valmentaja purkkaa :)

Edit: Ja Jokerit vie mestaruuden!!!

Back
Ylös Bottom