SLRY: Lisäpainoleuanvedon Suomen Cupin 2. osakilpailu 27.9.2014 Espoossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanttori
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää nyt mukana olevan miehet yli 40 v sarjatkin. Ekassa osakilpailussa ei yli 40v sarjaa vissiin ollut? Onko tämän yhden osakilpailun perusteella sarjan voittaja myös Suomen Cupin voittaja?

No onpas vähä osallistujia...

Ei varmaan kaikki jaksa kaikkia vuoden kisoja kulkea läpi, varsinkin jos toistoleukakisoja tai muuta kisailua on ohessa. Itse ainakin keräilen voimia syksyn ajan kevääseen jos pääsis parempiin tuloksiin kuin aiemmin. :)

Mutta hyvä silti näitä cup-kisojakin olla ympäri Suomen ja ympäri vuoden...pääsee uudet tulokkaat testaamaan kisatilannetta ja uskaltautuvat sitten sm-kisoihin minne oletan parhaimpien tähtäävän vuoden parhaan kunnon.

Joo näinhän se on, mutta oletin itsekseni että etelästä ois tullu paljo porukkaa ku kerranki on kisat näinkin alhaalla. Mut juu tyhmä kysymys. Monelta noi kisat alkaa? Mistään en löydä tietoa. Tai ei osu silmään vaan.

Etelän kisat osoittautu kovatasoisiksi ja järjestävien tahojen puolelta homma toimi mallikkaasti. Hyvät kisat ja uusia nimiä pölähti ihan kärkiporukoihin.

Erittäin onnistuneet kisat, toimitsijoille iso kiitos. Kommentaattori oli rautaa ja tulosten puolesta kisat olivat erittäin kovatasoiset. Kiitos ja kumarrus.:rock:

The Monkey: Tuu ens keväänä cup-kisoihin tekemään virallinen tulos. Kisoista saa aina hyvää kokemusta vaikkei voitakaan. Itse olin ekaa kertaa toistoleuanvetokisoissa v. 2011 ja tulin kymmenenneksi. Kisasta opin kuitenkin helvetin paljon ja seuraavana vuonna tuli hopeaa ja sitä seuraavina kahtena vuonna kultaa.

Näistä kisoista tuli tiukka voitto! Tässä 2. ja 3. veto:

Kisojen jälkeen ihmislisäpainoleuanvetoa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom