Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gillyanne sanoi:Vipunostoja, ja mieluiten taljassa. Tämä siksi, että käsipainoilla tehtäessä tulee jossain vaiheessa liikettä "kuollut kulma", jossa rasitus hetkeksi häviää, kun taas taljassa rasitus pysyy tasaisena koko liikkeen ajan.
Hmm, tämä alkoi kiinnostaa. Tekeekös muut punttimimmit näin? Itse lasken kyllä ainakin käsipainoilla punnertaessani painot alemmas kuin tuohon ZannaZin kuvailemaan kohtaan ja kyllä tuntuma mielestäni säilyy ihan hyvin.ZannaZ sanoi:Itse pidän erilaisista pystypunnerruksista, mutta en päästä liikettä missään vaiheessa alemmas kuin 90 asteen kulmaan (siis käsi muodostaa 90 asteen kulma), näin musta jännitys säilyy kokoajan.
Tiukkis sanoi:Hmm, tämä alkoi kiinnostaa. Tekeekös muut punttimimmit näin? Itse lasken kyllä ainakin käsipainoilla punnertaessani painot alemmas kuin tuohon ZannaZin kuvailemaan kohtaan ja kyllä tuntuma mielestäni säilyy ihan hyvin.
Tiukkis sanoi:Hmm, tämä alkoi kiinnostaa. Tekeekös muut punttimimmit näin? Itse lasken kyllä ainakin käsipainoilla punnertaessani painot alemmas kuin tuohon ZannaZin kuvailemaan kohtaan ja kyllä tuntuma mielestäni säilyy ihan hyvin.