• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Sisustustapahtumat

Sunnuntaina olisi varmaan aikaa käydä hakemassa ideoita. Minkälainen meno tuolla on? Eipä ole aikaisemmin tullut käytyä.

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
40
Mitäs talven aikaan ois? Syksyllä ei ehdi, mutta talvella vois vaikka käydäkkin. Keväällä onkin sitten käytävä raksamessut, mutta siihen on vielä turhan paljon aikaa.

Ikä
33
Joo. Yksikin teos tuolla oli vaan järjettömän kokoinen kangas, jolle oli läiskitty vuoronperään kaikki Tikkurilan värikartasta löytyvät maalit, minkä jälkeen siinä kankaan päällä oli ilmeisesti nussittu tai jollain muulla fiksulla tavalla kieriskelty, jotta sotku olisi täydellinen. Hinta: 9 000e.

Hard Justice

Dirdy birdy
Mitä varten kodeista/asunnoista/kämpistä pitää yleensä ottaen sisustaa sellaisia "näyttää siltä ettei täällä ei asu ketään, mutta on niin perkeleen hienoa ettei mitään rajaa" ?

wnha

Banned
Mitä varten kodeista/asunnoista/kämpistä pitää yleensä ottaen sisustaa sellaisia "näyttää siltä ettei täällä ei asu ketään, mutta on niin perkeleen hienoa ettei mitään rajaa" ?
Sen takia ku se on niin hienoa ettei mitään rajaa. Miksi asunnon pitäisi näyttää siltä, että siellä asutaan? Mä haluisin, että mun autokin näyttäisi aina siltä, että se olisi uusi. Tästä syystä pesen sitä säännöllisesti ja kaikki elämisen merkit vituttaa. Musta ainakin ois kiva, että asunto myös pysyisi siinä kunnossa kun sen kerran siivoaa kunnolla ja pistää ylimääräiset tavarat piiloon. Toki ne aina ajan myötä tulevat pöydille ja nurkkiin, mun mielestä siinä ei vain ole mitään kivaa, että on esim. ylimääräistä roinaa pitkin pöytiä ja hyllyjä.