sisähanskat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja werneri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro
onko jolla kulla kokemusta/kommenttia nyrkkeilyhanskojen sisällä käytettävistä sisähanskoista. Osui silmään jossain mainoksessa ja jäin miettimään, mahtaako niillä olla jotain käyttöä? Sen olin ymmärtävinäni, että lajeissa, joissa ei hanskoja pidetä jatkuvasti treeneissä (eikä ole aikaa pyöritellä siteitä), näitä voisi hyödyntää.

no miksei, osui myös ihan kankaiset(?) geelittömät versiot silmään jollain sivustolla. Enemmänkin siis kiinnostaa käyttäjäkokemus: hyödyt, haitat jne.?

Ite en oo geelihanskoja koskaan kokeillu, mutta kuulemma sopivat paremmin kuntonyrkkeilyyn. Onhan se coolin näköstä ku sulla on jotkut hanskat kädessä ja sittenhän ne suojaa rystysiä pikkusen ku lyödään johonki pistareihin... Ja huomattavasti mukavammat kädessä ku jotkut säkkihanskat...

Olen lukenut ja nähnyt ulkomailla sellaisia sisähanskoja jotka ovat kuin valmiiksi käärityt siteet. Vedät käteen ja kiristät. Harmi kun en tajunnut ostaa. Olisi todella kätevät vaparitreeneissä.

tuttu aktiiviharjoittelija hankki geelihanskat ja käytti niitä vain tavallisten hanskojen alla. Ne rispaantuivat ihan pilalle muutamassa viikossa.

Uskoisin olevani tämä Andyn mainitsema aktiivitreenaaja. Joskus taidettiin leirillä keskustella geelihanskoistani.

Itse ostin Everlastin geelihanskat kun oli rystysten kanssa ongelmia. Rystyset tummuivat ja "narisivat" säkkitreenien jälkeen. Aloin käyttämään geelihanskoja tavallisten hanskojen alla, jotta saisin vähän enemmän vaimennusta. Siihen hommaan hanskat olivat ihan hyvät. Myöhemmin treenikaverilleni tuli samanlaisia ongelmia rystysten kanssa, joten lahjoitin hanskat hänelle. Eli hanskat rikkinäisestä ulkonäöstään huolimatta toimivat yllättävän pitkään.

En kyllä silti näe, että pelkillä geelihanskoilla pystyisi tekemään muuta kuin varjoa.

Joo, mä olen kanssa nähnyt noita SIC-:in mainitsemia hanskoja. Niissä oli jotaan rakenteellisia ongelmia kuulemani perusteella (näin ne ja kokeilin, mutta en oo treenannu ne kädessä joten en voi sanoa). Tais olla liian paksua materiaalia että olisvat olleen mukavia käyttää. Siis juuri nämä hankat jotka näin (prototyyppejä kylläkin). Mutta ideana loistava... Tiedä sitten jos muillakin valmistajilla on samanlaisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom