Mä ehdin muistaakseni 8 viikkoa mennä tuolla ohjelmalla ennen viimeisintä ulkomaanreissua, jonka jäljiltä sairastelu ja nyttemmin muuttokiireet on viivästyttäneet tuolla ohjelmalla jatkamista. Tykkäsin ohjelmasta, kuten Caitlynkin jo mainitsi, selkeyden ja ennalta lasketun progression takia (laiskan vaikea lintsata ;) ). Mulla treeniä rikkoi ikävästi kaikenkarvaiset työ- ja lomamatkat, joka varmasti hidasti kehitystä. Kuitenkin sain kaikissa liikkeissä ennätykset, vaikkakin surkeat :D, uusiksi.
Veikkaisin, että kohtuullinen aerobinen treeni vain edesauttaa palautumista, kunhan malttaa pitää tarpeeksi kevyenä. Mulla alkoi ohjelman loppua kohden tulla ylirasitusoireita ja tulokset ja fiilis "romahtivat" äkisti, mutta tämä oli ihan omaa tyhmyyttä. Yritin silloin lähestyvän treenitauon eli ulkomaanreissun takia vääntää väkisin täysillä, vaikka kroppa huusi kevyttä viikkoa. Rasittavinta koko ohjelmassa oli kikkailu painojen kanssa, kun mullakin tuo 2x1,25 kg korotus viikossa oli suurimmassa osassa liikkeita liikaa. Mulla ongelma ratkesi kaksilla eri painoisilla lukoilla, mutta sitten niitä "oikeita" piti aina metsästää ympäri salia.
Kaiken kaikkiaan kiva ohjelma ja aion varmastikin joskus kokeilla uudestaan, mutta sitten paremmalla ajalla niin ettei tule vähän väliä vajaita treeniviikkoja kuten nyt.