Silmät...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Elikä musta olis iha mielenkiintoista tietää että minkäväriset silmät kukin forumilainen omistaa?

Itelläni on siniset (kuulemma tosi siniset, tiedä siitä sitten) silmät. Mitäs muut? :rolleyes:

Nii ja jos omistat erivärisiä "silmäpareja"(=piilolinssit) niin minkäväriä ne ompi?

Siniset on silmät ja galleriasta nekin näkee jos nyt jotain kiinnostaa.

Tämmöiset meren siniset silmät. Joskus on näytöksiin tai kuvauksiin laitettu rusket piilarit. :D Aika oudolta näytti peilissä :lol2:... En mie itse oikein tuntenut oloani kovin kotoisaksi ruskeilla silmillä varustettuna.

Lauantaista yleensä tuonne keskiviikkoon asti punaiset...sitten normalisoituvat torstain kieppeillä sinisiksi punoittaakseen taas lauantai "aamuna" ;)

Originally posted by dogi
Lauantaista yleensä tuonne keskiviikkoon asti punaiset...sitten normalisoituvat torstain kieppeillä sinisiksi punoittaakseen taas lauantai "aamuna" ;)

Juu, täällä on aikalailla sama juttu!:kippis1:

Mulla on siniharmaat silmät..

Piilareita löytyy vihreät ja siniset.. jotain vaihtelua välillä lasien pitämiseen :nörttihymiö:

Meikäläisellä on ruskeat simmut. Niin tumman ruskeat että ne on melkein mustat. (Lukioaikana opittiin että silmänvärin määrääviä geenejä on kuusi, mulla taitaa olla viisi kuudesta ruskeat silmät määrittävästä geeneistä.)
Vaihtelun vuoksi ja huomioarvon kannalta olis kiva vaikka vihreät piilarit, mutta näitäpä ei peitäkään mikään. (Oon erittäin tyytyväinen silmieni väriin, mutta olis jännä koittaa huomaisivatko tutut erivärisiä silmiäni...)

mullakin on ruskeat silmät :thumbs: ja samaa se silmälääkäri mullekin sano, sellasia piilareita ei oo vielä keksittykkään mitkä peittäs mun silmien värin.

Originally posted by MissFlightattendant
Joskus on näytöksiin tai kuvauksiin laitettu rusket piilarit. :D Aika oudolta näytti peilissä :lol2:...

:offtopic:
Jos saa udella niin minkähänlaisiin näytöksiin tai kuvauksiin? *outsider*... ootko sä joku malli vai mitä tarkotit noilla?

Vihreän ja sinisen sekoitus, alias häröväri.

Riippuu millasia piilareita käyttää :D

Liitteet

• silma1.webp
    silma1.webp
    8,8 KB · Katsottu: 845
Tässä vanhemmat. On mulla ollu noita enemmänki.
Jos kiinnostaa ni mee instruun tms.

Liitteet

• silma2.webp
    silma2.webp
    4,4 KB · Katsottu: 811
sinisetpä ne toistaiseksi vielä ovat..kuulukohan tää taas niihin threadeihin johon kaikki vaan vastaavat eikä kukaan jaksa lukea mitä muut ovat vastanneet..:confused:

Originally posted by mik99
sinisetpä ne toistaiseksi vielä ovat..kuulukohan tää taas niihin threadeihin johon kaikki vaan vastaavat eikä kukaan jaksa lukea mitä muut ovat vastanneet..:confused:

Kyllä varmasti kuuluu. Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa millaset silmät kenelläkin on. Miksei kukaan ole vielä perustanut gallupia varpaankynnen pituuksista? :rolleyes:

Originally posted by mik99

Ehkä minä nyt sitten olen niin erikoinen tapaus ihmisenä, että olen kaikki vastaukset lukenut.. Kyllä mä veikkaisin, että muutama muukin on vastauksia lukenut...:rolleyes:

Originally posted by MissFlightattendant
Ehkä minä nyt sitten olen niin erikoinen tapaus ihmisenä, että olen kaikki vastaukset lukenut.. Kyllä mä veikkaisin, että muutama muukin on vastauksia lukenut...:rolleyes:

no ainakin threadin aloittajaa näemmä kiinnostaa ja ei siinä mitään jos kerta kiinnostaa mut näitä threadeja on aika paljon ollu..ja veikkaanpa et moni vaan rustaa vastauksen eikä lue muiden vastauksia..:rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom