Silmät kiinni-kuntotesti

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaupunki
Åland
Löytyi tämmöinenkin testi, tuo japanilainen, jossa laitetaan silmät kiinni kun seisotaan kuvan osoittamassa asennossa.
Silmät auki menee mennen tullen ja balanssi täydellinen mutta kyllä mulla alkoi jalkaterä korjata välittömästi asentoa kun tein sen silmät kiinni. Pienen harjoittelun jälkeen sain justjajust 13 sekunttia! Miten se saattoikin olla noin hankalaa?
Kuolemaa odotellessa.... snif :(

http://www.menaiset.fi/artikkeli/sp...rce=&utm_medium=iltasanomat.fi&utm_adcontent=

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin mä ymmärsin, että tossa saa seistä ihan vapaalla tyylillä yhdellä jalalla? Tottakai jalkojen ristiin laittaminen vaikeuttaa asiaa (siinä menee kuulemma jotenkin aivot enemmän solmuun). Mä seisoin ihan vaan toinen polvi koukussa yhdellä jalalla, reilun puolen minsan kohdalla luovutin. :D

Kuvan alla kyllä lukee että "kuvapankkinainen näyttää mallia" joten otin samanlaisen asennon. Kokeilepa Mari91 uudestaan.

Tuossa linkitetyssä Hesarin jutussa kyllä äkkivilkasulta puhuttiin pelkästään yhdellä jalalla seisomisesta ja siinä oli erilainen kuva... ota näistä nyt sitten selvää. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom