Silmäpohjan murtuma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alex.J
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oikeen tiedä mihin osastoon tämä kuuluu mutta laitoin tänne kun se oli lähinnä.
Mua veteli 6 tai 8 ählyä kunnolla turpaan kaupungilla ja nyt silmä pohjassa on jotain biolasia ja rautaa siinä. että miten tälläsen proteesin kanssa pystyy vetelemään treeneissä esim kickboxingiss olin juuri aloittamassa lajia uudelleen kun tällänen kävi. Onko kellään muulla varaosia naamassa?
sen verran viel siitä että olin sairaalassa 5 päivää ja ilmeisesti oli potkastu mun takaraivoon niin että naamani/ silmäni osui rautatolppaan kun makasin maassa. ja joku hiusmurtuma naamaan en nyt muista mihin. onhan tässä naama muutenkin paskana. paljon iskuja tuli kyllä. hyvä että säilyin hengissä....

Sairaalassa laittoivat naaman täyteen rautaan, mutta eivät kertoneet miten toimia siitä eteenpäin? Just joo.

:david:

eipä kyllä tämä yllättäisi yhtään jos näin olisi..ei aina tuo julkisenpuolen touhu ole niin hurrattavaa.. tämä tietää moni ketä on sairaalassa joutunut makoilemaan.. moni lääkäri vai hoitaa operaationsa eivätkä vaivaudu edes pahemmin asiakkaan kanssa puhumaan saati kertomaan miten jatkossa toimitaan.. tämä peli siis ennen mahdollisia operaatioita ja sama touhu jatkuu operaatioiden jälkeen..
eivätät kaikki toki näin toimi mutta valitettavan monet...

Ilmeisesti olet itse välttänyt sairaalavisiitit ja osastolle joutumiset kommentistasi päätellen?

Jos kickboxing ei ole henki ja elämä, suuntaisin ehkä jonkin toisen harrastuksen pariin. Jos harrastusta on pakko jatkaa, niin kypärän kanssa treenit. Sparraus varovaisesti.

Näin siis itse tekisin, jos oma silmänpohja olisi tuossa kunnossa ja hoitavaa lääkäriä en saisi kiinni. Jos tuon murtuman lisäksi sulle on jäänyt jotain hermo- tai näkövammoja, olisin vieläkin varovaisempi.

:david:

eipä kyllä tämä yllättäisi yhtään jos näin olisi..ei aina tuo julkisenpuolen touhu ole niin hurrattavaa.. tämä tietää moni ketä on sairaalassa joutunut makoilemaan.. moni lääkäri vai hoitaa operaationsa eivätkä vaivaudu edes pahemmin asiakkaan kanssa puhumaan saati kertomaan miten jatkossa toimitaan.. tämä peli siis ennen mahdollisia operaatioita ja sama touhu jatkuu operaatioiden jälkeen..
eivätät kaikki toki näin toimi mutta valitettavan monet...

Ilmeisesti olet itse välttänyt sairaalavisiitit ja osastolle joutumiset kommentistasi päätellen?

Jahas, davidia pukkaa taas.

No kannattaisko avata suunsa ja kysyä? Näin ainakin itse saanut ohjeet tyräleikkauksissa ja vastaavissa. Kyllä vastauksia saadaan jos niitä osataan vaatia. Ja luulisin että osaavat neuvoa paremmin kuin joku pakkotoiston nettilääkäri.

Jahas, davidia pukkaa taas.

No kannattaisko avata suunsa ja kysyä? Näin ainakin itse saanut ohjeet tyräleikkauksissa ja vastaavissa. Kyllä vastauksia saadaan jos niitä osataan vaatia. Ja luulisin että osaavat neuvoa paremmin kuin joku pakkotoiston nettilääkäri.

helppohan se on huudella lekureille kysymyksiä tyrätähystysten jäljiltä kun olo on kuitenkin aika suhteellisen freeshi.. tilanne muuttuu aika vaikka akuutimman trauman jälkeen kun elimistö huutaa hoosianna shokkitilassa ja kipulääkettä virtaa suoniin sen verran että hyvä kun oman nimensä tietää..
tässä menee juurikin se raja ..ellei ole kokenut isompaa ongelmaa niin porukalla tuntuu kovinkin ruusuiset kuvat olevan julkisesta sairaanhoidosta... kunnes tuo raja on ylitetty niin eipä sit isompaa ongelmaa näekään..

Back
Ylös Bottom