Silmänympärysvoidetta etsimässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Deleted member 5830

Auttakeehan arvon naiset!

Allekirjoittanut, 27-vee löysi silmäkulmistansa ekat rypyt (voi kauhistus), joten kysymys kuuluu: mikä olis hyvä silmänympärysvoide? Hinta-laatusuhteeltaan siis. (Opiskelijabudjetilla kun elelen.) Mun ymmärtääkseni pitäs vähäsen kattoa niitä lötkötin tehojakin ettei alottele ihan mummovoiteilla.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä olen todennut hyväksi Biothermin aquasource silmänympärysvoiteen, joka tosin melko arvokas (31e). Silloin kun en raaski ostaa noin kallista olen käynyt apteekista Favoran silmänympärysvoidetta, joka sekin hyvä pienten orastavien juonteiden ja kuivumisen ehkäisyyn, hinta muistaakseni jotain 12-13e.

Louis Widmerin silmänympärysvoide on huippua. Käytän sitä koko kasvoihin, kovin rasvasta mutta imeytyy tosi hyvin ainakin mulle... Luvataan että arvet katoais ja mulla on suht hyvin lähteny aknearpia... maksaa joku 23€ apteekissa...

Multa pisteet Louis Widmerin silmänympärysgeelille. Geeli on ihanan kevyttä ja imeytyy hetkessä. Se antaa myös hyvän pohjan silmämeikille.

Geeli on hajusteeton eikä ole ärsyttänyt herkkää ihoani. Farmaseutti kehui, että geeli on omiaan <- 35-vuotiaille, sillä sen koostumus ei ole liian vahva.:)

Toinen ihan hyvä silmänympärysvoide oli Cliniquen geeli, mutta se on kaksi kertaa kalliimpi ja tykkäsin LW:stä enemmän.

minä käytän lumenen sitä mustaherukka värkkiä... ei maksa paljoo, ja todella tahokas! tykkään ihan hulluna :) Mut mulla lähinnä sen takai ku kuivas silmäluomet pesuaineesta niin paljon...en sitte tiiä mitwe toimii ryppyihin, ku ei oo ihan vielä tarvinnu niitte kans taistella (koputtaa puuta) :P

HeatN sanoi:
Minä olen todennut hyväksi Biothermin aquasource silmänympärysvoiteen, joka tosin melko arvokas (31e).

Tuo Biothermin voide on kyllä loistava! Silloin kun rahat on lopussa, ostan Lumenen Blue Hydra Tender -silmänympärysvoiteen (n.10€), joka on ihan hyvä. Heti kun saan vakituisen työpaikan, laitan Masterin vinkumaan ja uusin kasvorasvavarastoni! ;)

No7 "reviving Eye Gel" mulla käytössä, ei kylläkään vielä ryppyjä ole mutta muuten vain olen kokenut hyväksi herkkää silmänympärysihoa hoidella. Kevyt geelimäinen voide, itselleni ehkä jopa liiankin kevyt. Tuntuu että kaipaisi vähän rasvaisempaa. Tuohan sopii herkällekin iholle, ei hajusteita yms.

Nyt se löytyi!

Kiitoksia vaan vinkeistä, mut äitiliini lopulta löysi mulle täydellisen voiteen, ihan pakko mainostaa: Dermosil silmänympärysgeelivoide. Hajustamaton, sopii siis herkälle iholle (enkä muutenkaan siedä haisuja naamani lähellä, tulee vaan migreeni), levittyy ja imeytyy nopeesti, ja vaikka geelimäinen tuote kyseessä niin kuitenkin tarpeeks kosteuttava. Juu ja edullinen tietysti. Luulenpa et laitan muitakin Dermosil- tuotteita tilaukseen.

Kiitos vinkistä emminem! Oonkin juuri tekemässä dermosil-tilausta niin pitää lisätä toi silmänympärysgeeli siihen. Mä olen kyllä tykänny muutenkin dermoista, edullisia ja hyviä tuotteita. E-vitamiinivoide on yksi suosikeista.

Latest posts

Back
Ylös Bottom