Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

no, anyway, leikkaus on tässä kohtapuolin, varmasti saan osakseni uskomattoman määrän paskaa ihan vierailtakin ihmisiltä, silikonit kun tuntuvat olevan edelleen jonkinlainen tabu. kaikkein tuomitsevimpia tuntuvat olevan ventovieraat naiset, onko kyseessä kenties kateus? tutut sensijaan ymmärtävät hyvin ja ovat jopa iloisia puolestani. [/B]

Onnea matkaan valitsemallesi tielle Hanna! Voin lohduttaa sanomalla, että itse en ole saanut minkäänlaista negatiivistä palautetta... en kyllä toisaalta ole oikeastaan saanut ulkopuolisilta minkäänlaista palautetta, enkä sitä missään nimessä haluakkaan! (Minusta tuntuisi äärimmäisen kiusalliselta puhua rinnoistani puolituttujen kanssa.)

Kerroin leikkauksestakin vain muutamalle läheisimmälle ihmiselle. Saunon ja vaihdan vaatteita edelleen ihan "julkisesti" ja olen aika varma ettei monikaan ole huomannut koko asiaa. En pukeudu mitenkään provosoivasti, eivätkä rintani mitkään hirveän isot ole. (etenkään nyt, kun olen saanut hyvin lisää lihasta) Muutaman ihailevan kommentin olen saanut kisojen takahuoneessa henkilöiltä, jotka ovat suunnitelleet leikkausta.

Tarkoitukseni ei ollut osallistua tähän keskusteluun, mutta muistan miten itse pelkäsin ihmisten reaktioita. Reaktioita ei sitten tullutkaan, hyvä niin. :)

[/QUOTE]

Mitä torilla tehdään kun suomalainen voittaa?
Back
Ylös Bottom