Silent Storm. Help!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

lej

Mites helvetissä saan tuhottua niitä panssariasu äijiä. Olen onnistunut pelaamaan itseni sellaiseen tilanteeseen, että molemmat valittavat tehtävät sisältävät niitä peltipaita äijiä, ja ne tappaa mun ukkelit aina.

sniperi jässikkä ampuu ne, tai sitten omala panzerklafjg:stilla

Tai sitten vetelet ne niillä laser aseilla. Ne ainakin tuntu toimivan.

Laserit on parhaita niitä vastaan ja ne ei edes tuhoa niitä pukuja, joten voit pölliä ne sen jälkeen!

Jazka sanoi:
Laserit on parhaita niitä vastaan ja ne ei edes tuhoa niitä pukuja, joten voit pölliä ne sen jälkeen!

Jep, juuri näin. "Perinteisillä" aseilla niitä saa myös tuhottua, mutta nuo laserit ovat paljon tehokkaampia.

Itse tein sillain, että ekan panssariäijän ammuin kivääreillä (SVT-40 scoped oli melkein ainoita mitkä tehosi), erityisesti Zinaida niminen sniperi sai joka kierros hyviä vaurioita. Kestää kyllä jonkin aikaa, mutta kun koko ryhmä ampuu hyvillä kivääreillä (headshotteja jos mahdollista) niin kyllä kaatuu. Ja sitten niitä aimed shotteja, niin tulee isompaa vauriota.

Sitten kun ekan saa tapettua (ukko kuolee sisältä), niin eikun joku oma mies Panzerkleiniin tilalle ja sillä sitten ammutaan toinen.

Lisäksi joku kranaateista toimi todella hyvin niitä vastaan. Sen tyyppiä en nyt muista, mutta se oli sellainen kehittyneempi kapean mallinen vihreä kranaatti.

Sain niitä sädeaseita ja löysin paripukuakin joten nyt taas peli jatkuu. Niitä kranaatteja ei kannata aina käyttää, kun menee sekä vihulainen että oma äijä kolmannesta kerroksesta kellariin asti jos talossa sisällä ja heittää liian läheltä.

Kranaateista puheen ollen varokaa "Bergers Factory" tehtävässä lattian hajottamista kranaateilla! Siinä missionissahan ei saa tappaa siviilejä. Jossain vaiheessa itse huomasin, että kuvaruutuun ilmestyi yhtäkkiä "GAME OVER"! Olin ihan :eek: kun en tiennyt että miksi. Sitten selvisi, että joku siviili oli juossut johonkin kauan aiemmin tulleeseen kranaatin aiheuttamaan lattiarepeytymään (ja kuoli sitten putoamisvaurioon). Ei siinä voinut tehdä oikein mitään muuta kuin ladata melkein tehtävän alusta uudelleen. Ja olin jo tappanut 30 äijää ja 3 panzerkleinia :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom