SUPERCARB 1kg -40%

Sigma 70-200/2.8 ex dg os hsm

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tst
  • Aloitettu Aloitettu

tst

Ikä
45
No niin, nyt kokemuksia tämmöisestä vekottimesta? Olen ollut kiivaasti ostamassa Canonin 70-200/f2.8 IS USM II, mutta kun onhan se ihan vitun kallis ja käytettynäkin on hieman kiven alla nuo, niin olen harkinnut kokeilevani tämmöstä Sigmaa. Tekeekö tämmösellä mittään?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jaahas, eipä tullut vastauksia, vaikka kuvittelin nyt edes jollain olleen tästäkin putkesta kokemuksia. Ostin sen silti ja varsin hyvältä vaikuttaa. Olen testaillut tuota nyt kuutamoöinä tuolla metässä, kun olen yrittänyt kuvata ilveksiä, ja aika perkeleen pimeässä kyllä piirtää varsin hyviä kuvia. Tarkennuskin ennättää mukana. Ensimmäisen kahden viikon kokeilun jälkeen tuntuu, että tuli ostettua meikäläisen tarkoitusperiä ajatellen aivan oikea putki.

Palaan tähän Sigma-aiheeseen vielä kerran. Kävin valokuvausliikkeessä tuossa männäpäivänä, jossa keskustelin myyjän kanssa objektiiveista. Sanoi, että he ovat lopettaneet Sigman myymisen siitä syystä, että ne eivät ole kestäviä. Kuulemma vähänkin normaalia kuvausta kovemmassa käytössä särkyvät kolmessa vuodessa. Onko kukaan kuullut tuosta, tai onko omia kokemuksia? Vai puhuiko se myyjä vaan lämpimikseen, kun niin kovasti miulle kuitenkin yritti kaupata Tamronia ja lopulta sitten Canonia?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Palaan tähän Sigma-aiheeseen vielä kerran. Kävin valokuvausliikkeessä tuossa männäpäivänä, jossa keskustelin myyjän kanssa objektiiveista. Sanoi, että he ovat lopettaneet Sigman myymisen siitä syystä, että ne eivät ole kestäviä. Kuulemma vähänkin normaalia kuvausta kovemmassa käytössä särkyvät kolmessa vuodessa. Onko kukaan kuullut tuosta, tai onko omia kokemuksia? Vai puhuiko se myyjä vaan lämpimikseen, kun niin kovasti miulle kuitenkin yritti kaupata Tamronia ja lopulta sitten Canonia?

Sanoisin, että puhuu lämpimikseen.
Suurimmat ongelmat tulee AF-rintamalla, kun Canon taas innostuu tuota algoritmia "parantelemaan" kameroissaan.

Omat kokemukset Sigma vs. Canon 70-200 2,8 optiikoissa on se, etten Sigmaa ostais missään tapauksessa.
Ja nämä kokemukset on nimenomaan tuon AF:n takia, sekä optiikan täyden aukon toistokyvyn takia.

Hyvä, kun nyt tuli niitä kokemuksia...

Back
Ylös Bottom