Sida Cordifolia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri tänään sain paketin ja otin yhden ennen treeniä. Mä en ainakaan huomannut mitään vaikutusta (varsinkin jos vertaa vanhoihin ma huang -pohjaisiin jolla riitti poweria useaksi tunniksi :). Taisi mennä rahat kankkulan kaivoon.

tuskin mitään aikoinaan huomasin, phd:n tuote oli kokeilussa

Hyvä jos toimii. Pitäiskö tuota napsia kausittain, eli tottuuko kroppa ja näinollen teho pienenee?

Tottuu, taisin syödä tyyliin 2-3viikkoa ja sitten viikko taukoa. Kun tuli tauko niin ensimmäiset kolme päivää koski päähän ja oli väsynyt olo.

Itsellä on kokeilussa Sci-Mentor Sida. Yksi kapseli tuoteselosteen mukaan sisältää 130mg sidaa, josta 10% alkaloideja mikä tuskin pitää paikkansa kun muitten valmistajien vastaavat sisältää 6-8%. Olisko nyt kolmas viikko menossa, mitää mainittavaa vaikutusta ei oo ilmennyt vrt. esim. 400-600mg kofeiinia mikä piristää jo mukavasti, vaikka kahvia tuleekin juotua päivän mittaan. Aloitin annostuksen kahdesta, sitten neljä ja nyt kuusi. Yhteenveto: rasvaapolttavasta vaikutuksesta paha sanoa, joku marginaalinen hyöty ehkä. Jatkossa laitan rahani pelkästään kofeiiniin.

Onko kukaan testannut sida cordifoliaa jauheena(juuret/runko)? Näkyy olevan myynnissä isoissakin säkeissä. Jos mainoslauseet pitävät paikkansa, niin sama alkaloidimäärä jauheena tulisi paljon halvemmaksi verrattuna tabletteihin.

Oliko tuossa jauheessa alkaloiditaso standardoitu johonkin levelille? Sidasta on liikkeellä monenlaista puristetta; toisissa alkaloidimäärä ei riitä mihinkään ja toisista saakin sitten varsin hyvät ainesosat erääseen tunnettuun komboon.

Oliko tuossa jauheessa alkaloiditaso standardoitu johonkin levelille? Sidasta on liikkeellä monenlaista puristetta; toisissa alkaloidimäärä ei riitä mihinkään ja toisista saakin sitten varsin hyvät ainesosat erääseen tunnettuun komboon.
Jauhettua kasvia ilman jatkokäsittelyä. Pitäis olla 1-2% alkaloideja. Jossain lähteessä 0,8-1,2%. Puristeissa ei taida olla yli 10% pitoisuutta.

On tainnut joillain olla vähän turhan suuret odotukset tän stuffin toimivuudesta? Eikait noilla määrillä vaikuttavia ainesosia mitään suuria täpinöitä pääsekään syntymään... Mä ite oon nyt toista viikkoa ollut kuurilla ja mulle toi on toiminut todella hyvin mäsäyttelyn hillitsijänä. Ei oo mikään ongelma pysytellä miinuskaloreilla kun on noita syönyt sen 2x2 tablettia päivässä. Rasvanpolttoa vartenhan toi lienee tarkoitettukin.

Mulla potkii sida cordifolia, mutta käytänkin vaan kolmessa treenissä kuukauden aikana. Kofeiinin ja aspirin cardion kera. Enkä kahviakaan juo ollenkaan. Eli enempi siinä tuntuu kofeiini.

Pitää vaan katsoa mitä ostaa.

Onko kukaan testannut sida cordifoliaa jauheena(juuret/runko)? Näkyy olevan myynnissä isoissakin säkeissä. Jos mainoslauseet pitävät paikkansa, niin sama alkaloidimäärä jauheena tulisi paljon halvemmaksi verrattuna tabletteihin.

ihan suomesta, vai ulkomailtako pitää tilata?

sida cordifolio

mulla ei toiminu mitenkään toi sida cordifolio mutta aikaisemmat ma huang tuotteet toimi ja jopa paremmin ku pelkkä 30mg efet

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom