- Ikä
- 40
Heippa tanssivat punttimimmit! Olen tässä miettinyt tanssiharrastuksen aloittamista ja tammikuussa siihen tulisi oiva tilaisuus. Eniten minua kiinnostaa showtanssi ja showjazz ja olenkin menossa niitä ainakin koittamaan. Ainoa ISO pelkoni on aerobinen kuntoni. Olen ihan surkeassa kunnossa. Olen koittanut nostaa kuntoa lenkkeilemällä (reipas kävely sisältäen spurtteja). Olisiko teillä mitään ehdotuksia jonkinlaiseen aerobisen kunnon kohotukseen vielä ennen tammikuun alkua? Minulla on mahdollisuus käydä erilaisilla jumpilla kuten bodycombat, bodystep, aerobic jne, mutta en ole niillekkään uskaltautunut, kun pelkään että kuolen.
Osaisiko joku muuten kertoa hieman tuosta showtanssista ja/tai showjazzista? Onko ne kuinka vaativia? Minun koordinaationi ei pelaa ollenkaan (en osaa heilutella käsiä ja jalkoja samaan aikaan) joten sitä tanssi varmaan hieman parantaisi?
Kiitos kaikille vinkeistä!
Osaisiko joku muuten kertoa hieman tuosta showtanssista ja/tai showjazzista? Onko ne kuinka vaativia? Minun koordinaationi ei pelaa ollenkaan (en osaa heilutella käsiä ja jalkoja samaan aikaan) joten sitä tanssi varmaan hieman parantaisi?
Kiitos kaikille vinkeistä!