Shitload Wrangen Milk Proteiinia saapui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Postipoika kuskasi kämpille tänään sitten sen 16 kiloa Prime Milkkiä. Varovasti maistoin aluksi, laitoin puolet Optimum Nutritionin 100% Wheytä ja puolet tätä uutta stuffia. Ainakaan vielä ei mitään ongelmaa ollut. Alas meni aivan kätevästi ja makuakaan ei tuolla annostuksella muuttanut.

Huomenna rohkeammin, lisään suhteellista Milkin määrää ja katson, että vieläkö menee alas. Toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta... :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljo tulikaan hintaa tuolle stuffille? Siis grammaa protskua per €?

Sekoittuuko hyvin? Tuleeko paksua jankkia? Kyselen vaan siksi, kun joskus söin Fastin Protein 95:sta, ja vaikkei siinä muuta vikaa ollu, niin siitä tuli sekoituksen jälkeen aivan järkyttävän paksua. Ajattelin, että liekö muillakin kaseiineilla/maitoprotskuilla samaa vikaa.

Kilohinnaksi tulee sillä 3+1-tilauksella 15.56 euroa. Ja proteiinipitoisuus on 92% (kuivapainosta 96%).

Tuota sekoittuvuutta ja paksuutta kommentoin, kunhan tästä ehdin sitä yksinään kokeilemaan.

Laitoin 30g 3 desilitraan vettä.

Ravistaa sai kyllä enemmän, kuin esim. tuota Optimumin heraa, mutta kyllä siitä sekoituspullossa ravistamalla sai ihan juotavaa. Hiukan jäi sellaisia pieniä klönttejä, ei pahimmasta päästä.

Paksuus ei ollut läheskään niin paha kuin pelkäsin. Siis onhan se paksumpaa kuin hera, mutta muistikuvan perusteella sanoisin, että on tämä Fastin ysivitosta ohuempaa kuitenkin selvästi. (ysivitosen maistamisesta on jotain vuosi)

Maku oli aika neutraali, kuitenkin sellainen, että jotain makua siihen täytyy sekoittaa. Ei herkullista yksinään, mutta meni alas.

Kyllä tuo ainakin mun tarkoitusperiini kelpaa näissä oloissa, kunhan laitan kaakaota sekaan, tai lisään kolmasosan Optimumin 100% Wheytä mauksi. Sitä yhdistelmää pitää maistaa seuraavaksi...

Niin siis tarkennan vielä, että kaikkihan riippuu siitä, mitä odottaa, mitä vaatimuksia on ja minkäverran on jostain osa-alueesta valmis tinkimään, jos stuffin muut ominaisuudet sopii itelle.

Jos mulla ei olis laktoosi-intoleranssia, ostaisin jotain halpaa heraa. Jos mulla ei olis puutetta rahasta, ostaisin pelkästään tuota Optimumia. Kyllä se kuitenkin niin paljon parempaa on...

Mutta, kun tilanne on se, ettei halpa perushera käy ja rahat ei riitä pelkän Optimumin popsimiseen, niin tässä tilanteessa "ei niin täydellinen"-maitoproteiini on mulle sopiva ratkaisu.

Vaikkei tässä mitään suurempaa vikaa ollut, niin kyllä mä Optimumia alan vetämään sitten joskus kun pörssi antaa myöten... Nyt vaan pitää ketkuttaa parhaansa mukaan sillä mitä on.

Originally posted by Tonza
Niin siis tarkennan vielä, että kaikkihan riippuu siitä, mitä odottaa, mitä vaatimuksia on ja minkäverran on jostain osa-alueesta valmis tinkimään, jos stuffin muut ominaisuudet sopii itelle.

Jos mulla ei olis laktoosi-intoleranssia, ostaisin jotain halpaa heraa. Jos mulla ei olis puutetta rahasta, ostaisin pelkästään tuota Optimumia. Kyllä se kuitenkin niin paljon parempaa on...

Niinpä. Mulla ei oo laktoosi-intoleranssia, mutta sitkee narulook-syndrooma kyllä. Siksi oon vetäny rajusti halpisheraa. Kumminkin pikkusen ennakoin toivottavasti ei-niin-kovin-kaukaista tulevaisuutta, jolloin koettaisin hiukan kiristellä, saada sipukan ponkottamaan. Kuulemma kaseiini imeytyy hitaasti, joten se voisi sopia kiristelyyn paremmin kuin hera (paitsi pal.juomaan).

Noo, katotaan ny. Mulla on kumminkin voiman hankinta ehdoton ykkönen ja ulkonäölliset seikat (lihasmassa ja tiukkuus) melko toissijaisia tavoitteita, joten saa nähdä miten tulee ikinä ns. kiristelyt innostaan. Jos läsää rupee enemmälti jostain syystä kertymään, niin ei kai se muu auta.

Helvetti. Nyt kokeilin 20g Milkkiä ja 15g Optimumia. Jäi ihan sairaasti klönttejä! :mad:

Maku kyllä on tuolla suhteella ihan asiallinen...

Pitänee kokeilla sotkea tavarat keskenään jo kuivana ja heittää ne sitten vasta sheikkeriin...

Originally posted by Tonza
Pitänee kokeilla sotkea tavarat keskenään jo kuivana ja heittää ne sitten vasta sheikkeriin...

Ite teen just noin että sekoitan kuivat aineet keskenään ekaks jossain ämpärissä. Mulla loppu kokonaan paakkuuntuminen kun maltokin oli mukana + antoin sen sheikkerin seistä jääkaapissa n. 10min.

Joo, noin mäkin yleensä teen. Nyt oon vaan poikennu tavasta, kun oon mukamas hakenu sopivaa sekotussuhdetta noille ensin. Ei oo heti viittiny pöntöllistä sotkea pöntölliseen...

Mutta kyllä se näemmä pitää näissä kokeiluissakin panostaa sen verran, että viitsii ne pienemmätkin määrät sotkea ensin kuivana...

Kiitos Tonza täydellisestä testistä ja raportoinnista.:D Taidan mennä itekkin ostaa 4kg tota scheischea, jos sit jäis rahaa vaikka PMLatsin lahjomiseen. :lol2:

Originally posted by JJJ
Kiitos Tonza täydellisestä testistä ja raportoinnista.:D

Kunhan huvittelen upouudella keittiöpuntarillani. (se on semmoinen hieno ja digitaalinen, pätkii sen meiän vanhan vieterin 100-0) :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom