Sherkin tuomio lyheni kuuteen kuukauteen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Eli CSAC lyhensi tuomiota, Sherk voi matsata tammikuussa. Se aika lasketaan kärähtämisestä, eli heinäkuusta asti.

Tiedä sitten mitä tarkoittaa matsien suhteen..

P.s mun mielestä naurettava tuomio. Jos Sherk ei matsaa muutenkaan kuin 2 kertaa vuodesa , niin ei tuo ole mikään rangaistus. Mahtaako Dana edes ottaa Sherkiltä vyötä pois? tuskin :(

P.s mun mielestä naurettava tuomio. Jos Sherk ei matsaa muutenkaan kuin 2 kertaa vuodesa , niin ei tuo ole mikään rangaistus. Mahtaako Dana edes ottaa Sherkiltä vyötä pois? tuskin :(

Ei Sherkiltä olla oltu missään vaiheessa ottamassakaan vyötä pois. Tarkoitus oli järjestää seuraavaksi joku fakin semi lightweight world championship, jonka voittaja saisi beltin mutta ei olisikaan oikeasti champion. Sitten joskus tämä ja Sherk ottaisi ottelua oikeasta beltistä.

Täysin idioottimaista sanon mä. No tätä nyt tuskin tulee tapahtumaan, jos Sherk saa taas tammikuusta matsata.

12/8/2007 5:10:00 PM

UFC ruling on Sherk

UFC officials confirmed today that Sean Sherk has been stripped of his lightweight championship due to California upholding the steroid test result in the hearing on 12/4.

Ei Sherkiltä olla oltu missään vaiheessa ottamassakaan vyötä pois. Tarkoitus oli järjestää seuraavaksi joku fakin semi lightweight world championship, jonka voittaja saisi beltin mutta ei olisikaan oikeasti champion. Sitten joskus tämä ja Sherk ottaisi ottelua oikeasta beltistä.

Täysin idioottimaista sanon mä. No tätä nyt tuskin tulee tapahtumaan, jos Sherk saa taas tammikuusta matsata.

Noi Interim-vyöt on tuttuja nyrkkeilyn puolelta,jos mestari ei pysty itse hyvästä syystä vyötä puolustamaan,määrätään joskus väliaikais vyö ottelu,jonka voittajan pitäisi olla 1 haastaja kun mestari palaa kehiin..ei tosin siellä ole toiminut turhan usein niin ku olis pitänyt,pahimmassa tapauksessa molemmat "mestarit" ovat puolustaneet titteleitään eivätkä ole kohdanneet lainkaan..no,nyt lähti Sherkiltä vyö,ihan ku mielestäni pitääkin,ja suunniteltu Interim-belt ottelu muuttuikin LW-Titteli otteluksi,et ei muuta kuin WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BJ!!!!!!!!

Jess, todellakin! BJ for UFC LW CHAMP!!! Eikö Sherkillä ole mitään chäänsejä seuraavassa matsissa... saa poika vetää vähän enemmän nappia naamaan jos meinaa olla mitään mahdollisuuksia!! :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sun postaus näky jostaki syystä liian pitkänä enkä jaksanu vetää palkkia loppuun oikealle joten jäi lukematta mitä sanoit.. my bad :)

Nojoo, mun mielest äijä pitäis pistää keräily erien kautta, ite en edelleenkään hyväksy tota roidausta vaikka tiedän kuinka arkipäivää se on. Ja mun mielestä viellä Sherkin tapauksessa säälittävän selvää, asiasta tekee viellä pahemman se että mies kiistää täysin. Olis ees mies ja ottais asiasta vastuun.

Nojoo, mun mielest äijä pitäis pistää keräily erien kautta, ite en edelleenkään hyväksy tota roidausta vaikka tiedän kuinka arkipäivää se on. Ja mun mielestä viellä Sherkin tapauksessa säälittävän selvää, asiasta tekee viellä pahemman se että mies kiistää täysin. Olis ees mies ja ottais asiasta vastuun.

jos olis myöntäny niin nyt ei saisi tittelimatsii. Niin se vaan menee, rehellisyys ei maata peri:down:

jos olis myöntäny niin nyt ei saisi tittelimatsii. Niin se vaan menee, rehellisyys ei maata peri:down:

Juuh, tuskin se olis asiaa muuttanu, tiedä sitten, kai se olis sitten tullut vähä pakon eteen, Dana tietää yhtä hyvin että Sherk on syyllinen tai sitten se on dorka, mitä se varmaan muutenki on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom