Sherdog.com foorumi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Savage
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun yritän rekistöröityä tulee "Sorry, due to problems from someone with your IP address we have blocked registrations from your IP address. We are extremely sorry that someone else has forced us to take this step to secure our community. " Onko muilla suomalaisilla sama homma vai häh? Jos joku pystyy tehdä tuonne profiilin niin voiko tehdä minulle? Laita privaa jos voit, olisin kiitollinen (laitat mun sähköpostin jne niin aktivointilinkki tulee mulle?)

Koskaan aikaisemmin en siis ole tuonne ole rekistöröitynyt niin en tiedä mistä tuo IP homma johtuu

Ehkä ne on lukenu Pakkiksen kamppailulajit -osiota Google Translatella ja todennut että jaha nyt pistetään koko Suomi banniin.

On a more serious note, joo ei kyllä mitään käryä miten IP olisi blokattu jos et ole rekannut ennen. Eikös homma ratkea sillä että rekkaat esim. puhelimella ja mobiilidatalla?

Ehkä ne on lukenu Pakkiksen kamppailulajit -osiota Google Translatella ja todennut että jaha nyt pistetään koko Suomi banniin.

On a more serious note, joo ei kyllä mitään käryä miten IP olisi blokattu jos et ole rekannut ennen. Eikös homma ratkea sillä että rekkaat esim. puhelimella ja mobiilidatalla?

Puhelimella ei onnistu kun on 3310 käytössä (Galaxy S3 meni humalapäissä paskaksi). Omalla ja kaverin nettitikulla kokeillu eikä kummallakaan voi rekistöröityä :l

Sitten on jo kohtuullisen erikoista, ettei olisi väliaikainen vika.

Heittää mulle saman.

Mutta siis, ei kai se nyt oikeasti ole niin että kokonaiset maat olisi blokattu? :D

EDIT: Mulla antaa nyt rekisteröidä. Aiemmin kokeilin tuota puhelimella, ja sillä ei pelittänyt. Puhelimessa on Elisan data, ja himassa Soneran ADSL.
EDIT2: Myös puhelimen kautta pystyy taas rekkaa.

Kokeile proxyn kautta joltain jenkkiservulta.

Kokeilin pari viikkoa sitten, mutta joku siinä kusi. Mahtoko ongelamana olla cookies tai jotain.. Koitan pian uusiksi proxyn kautta.

Mutta siis, ei kai se nyt oikeasti ole niin että kokonaiset maat olisi blokattu? :D

EDIT: Mulla antaa nyt rekisteröidä. Aiemmin kokeilin tuota puhelimella, ja sillä ei pelittänyt. Puhelimessa on Elisan data, ja himassa Soneran ADSL.
EDIT2: Myös puhelimen kautta pystyy taas rekkaa.

Okei eli taitaa olla Elisa blokattu, koska mun ja kaverin nettitikut on molemmat Elisan.

EDIT: Joo kokeilin proxyn kautta niin ongelmana oli tuo Antispam -testi sillä se ei näy/sitä laatikkoa mihin vastaan ei tule. Perkele!

Niin mulla toimi äsken Elisan mobiilinetti, kun taas klo 15 ei toiminut.

Niin mulla toimi äsken Elisan mobiilinetti, kun taas klo 15 ei toiminut.

Täällä ei toimi vieläkään :/

- - - Updated - - -

Näköjään jollain muulla suomalaisellakin ollut sama ongelma kun vähän googlettelin

http://forums.sherdog.com/forums/showthread.php?p=77998397

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom