Sentenced hautajaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

phy73

VIP
The very last show of Sentenced is October 1st!

The very last show of Sentenced is confirmed for Saturday, October 1st, 2005, and it will be at Club Teatria, Oulu, Finland. The show will be filmed and recorded, and released later as a live-DVD.

The tickets for the last concert will most likely become available on August 29th, 2005. They will be sold by at least

http://www.kaleva.fi/html/JTpage502530.html

Sain myös :rock: Oulussa oli ollut kuulemma piiitkä jono levykaupan edessä aamulla. Hautajaisissa nähdään!

Samoin pari sain varattua :rock:
Varmuuden vuoksi olin ajoissa liikkeellä vaikka en kyllä uskonut mihinkään näin nopeaan varaamiseen. Eiköhän jälleen ensi tiistai aamuna ole lippuja varattavissa kun varaukset peruuntuvat jos niitä ei ole noudettu.

Puoli kahdeksalta levykauppa X:n eteen jonottamaan. Sieltä loppui liput ja alkoi kilpajuoksu Stockmannin lippuluukulle. Kauheassa ryysiksessä pääsin kuin pääsinkin tiskin edustalle, neljä ihmistä minun edelläni tiskillä. Samalla hetkellä ilmoitettiin lippujen loppuneen ja kello näytti 9.06 :curs:
Kieltämättä pieni vitutus päällä...

Nooh Soilworkin lippu on sentään hyllyssä niin pääsee Teatrian tiloihin sitä kautta tutustumaan.

Avokki kävi Itäkeskuksen Stockmannista hakemassa muutaman lipun aamulla, kuulemma 4 ihmistä siellä oli hänen lisäkseen avaamisaikaan oottelemassa.

Voi perseen perseen perse.
En olis halunnukkaan lähtiä tuonne. Sama fiilis tulee ku kattelee sitä diiviidiiltä.

Voi pyssy, että oli eilen kova keikka Tavastialla :rock:
Jarva lauloi Nepenthen ym.ym
Hautajaisia odotellessa..

Hautajaisiin ei ehtinyt saada lippua, mutta ruumiinvalvojaisiin ollaan tulossa :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehe , ite ajattelin mennä heti aamulla hakeen liput levykauppa äxästä mutta jonoa olikin kertynyt varmaan sata metriä niin empä mennykkää, sitte tasan yheksältä olin netissä lippupalvelusivulla rämpyttämässä päivitä nappia, ja 5 lippua sain ilman mitään jonottelua ja ruuhkaa.

Vieläks noi vääntää noita, kesällä tuli nähtyä pari niitten peräkkäistä keikkaa. Ei keikkoja kauheesti pitänyt enään jäljellä olla.

Juu oli hienoimmat maahanpanijaiset missä olen ikinä ollut. Samalla yksi parhaista keikoista missä olen ikinä ollut. End Of The Road veti lopussa aika hiljaiseksi.
Kiitos äijille!! :rock:

DVD:tä odotellessa
Juttua hautajaisista

En nyt keksinyt parempaakaa paikka tälle jutulle joten lätkästään tänne.
Kirjaa nimittäin pukkaa.(Ja vielä yksi paita)
Matti Riekki - Täältä Pohjoiseen - Sentencedin Tarina

Vuonna 1989 perustettu Sentenced oli suomalaisen raskaan rockin uranuurtaja. Melankoliasta voimaa puristanut yhtye vetosi muuallakin kuin Pohjolassa, ja sen levymyynti hipoo maailmanlaajuisesti miljoonaa.

Pohjoispohjalaisten teinipoikien uhosta alkanut tarina on täynnä poskettomia käänteitä ja syvää tragiikkaa. Biisien synnyn salat, ikimuistoiset keikat ja kiertue-elämän alhot. Kuolemanvakavat kohtalot ja pohjoispohjalainen hirtehishuumori, saavutukset ja menetetyt mahdollisuudet. Raskaasti ryyppäävinä, mustiin pukeutuvina tuppisuina tunnetut miehet kertovat, mitä oli soittaa yhtyeessä nimeltä Sentenced.

Matti Riekki (s. 1974) on raskaampaan rockiin erikoistunut musiikkitoimittaja, joka tunnetaan esimerkiksi Yleisradion edesmenneen Metalliliitto-radio-ohjelman vetäjänä sekä Inferno-lehden pitkäaikaisena päätoimittajana.

Pakkohan tämä on hommata paidan kera!

Pakkohankinta tuo kirja. Sentenced on parhaita metalliorkestereita mitä täältä Pohjolasta on pukannut. Hautajaiskeikan aikaan en vielä ollut fani mikä on sääli. Melkoisessa hurmiossa tullut lukuisia kertoja dvd:ltä tsekattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom