selluliitista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja innokas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen joskus kuullut, että selluliittiin auttaisi runsas veden juonti ja hiilihydraattien välttäminen iltaisin..onko totta tai kokemuksia? jonkun aikaa olen noudattanut tätä ja tuloksia odottelen..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No en osaa suoraan tuohon vastata, mutta osaan kyllä kertoa miten ne sellut saa takaisin. Aiemmin tuossa nimittäin jonkin aikaa söin terveellisesti ja liikuin paljon (muutakin ku salilla penkin ja kyykkypaikan väliä...). Sitten pari kuukautta sitten repsahdin, aloin vetää kaiken maailman herkkuja ja syödä muutenkin "epämääräisesti" (hienoa missukka) ja nyt on persus täynnä kraatereita (kuten kuvasta näkyy ;) )

Todellakin, kun kaiken epämääräisen vetää pois ja liikkuu paljon, saa sitä ylimääräistä selluliittiä pois, mutta välttämättä kaikki ei lähde ollenkaan. Siis jos aiemmin olet elänyt epämääräistä elämää, on tuloksia luultavasti tulossa tuollakin tavalla...

Eikö oliskin oikeesti helvetin hienoa jos selluliittin auttais ne kaiken maailman selluliittigeelit?! Helppoa ja vaivatonta... :D

Mä tiedän miten sellua saa kerättyä (Missukka opastikin jo hyvin tuolla) mutta tiedän myös miten sen saa pois, ainakin sen näkyvän appelsiini-ihon. Mun toimivat konstit on olleet nämä:
-säntillinen, erittäin puhdas ruokavalio 5kk ajan (miinuskaloreilla jotta rasva lähtee), vettä n. 5l/päivä
-raskaat jalkatreenit, paljon pitkiä sarjoja (pääliikkeinä suorin jaloin maastaveto, askelkyykky kävellen käsipainot kädessä, smith-kyykky leveässä haarassa, prässi)
-paljon aerobista (alun 4x60min/vk aamulenkeistä lopun 6x90min aamulenkkeihin + 5x45min treenin jälkeisiin aerobisiin) -> uskon, että nimenomaan aamuaerobiset ovat rasvamöllyköiller supertehokkaita

Sellut hävisi näkyvistä tuossa 3.5kk paikkeilla. Tiedän kyllä miten ne saa sitten takaisinkin jos joskus tulee ikävä. ;)

Niin ja tosiaan, olen käyttänyt koko tuon sellunkarkotusajan mm. light-tuotteita. Niistä kun joskus kuulee, että aiheuttavat sellua. Huono ruokavalio ja riittämätön liikunta sitä aiheuttaa!

Faidran dieettiohjeet purevat saletisti! Kovalla aerobisen määrällä, tiukalla ruokavaliolla ja kovilla punttitreeneillä ne lähtevät. Valitettavasti tuollainen treenimäärä onnistuu vain tilapäisesti eli dieetillä. Tuskin kukaan jaksaa tuolla treenimäärällä treenata lopun elämäänsä. ;)

Toivottavasti en lannista teitä, mutta aina kovat treenit ja puhdas ruokavaliokaan ei tähän auta. :( Painotan siis sitä, että kalorit eivät voi olla plussan puolella, jos sellua haluaa hävittää. Yksi juttu minkä olen huomannut omalla kohdallani toimivaksi, on ollut proteiinimäärien laskeminen alemmas. Joskus tuossa aiemmin talvella tuskastelin tälläkin palstalla, että kun jalat ovat niin "pöhöttyneet". Ruokavalio ja treeni ovat todellakin kohdallaan, joten päätinpä laskea aivan liian korkealla olleita proteiinimääriä alas ja se toimi :thumbs: Tosin uskon, että jos haluaisin vieläkin parempia tuloksia, niin silloin kannattaisi protskuja laskea vieläkin alemmas. Mulla ei siis todellakaan toiminut tuo proteiinia 3g/painokilo. Hidasti ihan selvästi aineenvaihduntaa ja sen seurauksena toi niitä ihania muhkuroita. :itku:

Aineenvaihdunta on siis hyvä pitää käynnissä. Keinojahan on monia: säännöllinen liikunta, runsas veden juonti, säännölliset ja terveelliset ruokailut jne. :thumbs:

fitnesspimu sanoi:
...
Toivottavasti en lannista teitä, mutta aina kovat treenit ja puhdas ruokavaliokaan ei tähän auta. :( Painotan siis sitä, että kalorit eivät voi olla plussan puolella, jos sellua haluaa hävittää. Yksi juttu minkä olen huomannut omalla kohdallani toimivaksi, on ollut proteiinimäärien laskeminen alemmas. Joskus tuossa aiemmin talvella tuskastelin tälläkin palstalla, että kun jalat ovat niin "pöhöttyneet". Ruokavalio ja treeni ovat todellakin kohdallaan, joten päätinpä laskea aivan liian korkealla olleita proteiinimääriä alas ja se toimi :thumbs: Tosin uskon, että jos haluaisin vieläkin parempia tuloksia, niin silloin kannattaisi protskuja laskea vieläkin alemmas. Mulla ei siis todellakaan toiminut tuo proteiinia 3g/painokilo. Hidasti ihan selvästi aineenvaihduntaa ja sen seurauksena toi niitä ihania muhkuroita. :itku:
...

Tää on varmaan yksilöllistä, että tarviiko ne kalorit tosiaan olla miinuksella jotta selluliitit lähtee. Ite oon aina ajatellut, että mitä enemmän on lihasta -sitä vähemmän höttöä ja se siitä :) .
Mulla on kalorit korkeella ja kulutukseen nähden jopa tosi korkeella ja silti ulkomuoto on muuttunut positiivisempaan suuntaan (vaikka kunto ei ole mikään diettikunto). Sekä proteiinit että hiilarit on korkeet tällä hetkellä.
Syy muutokseen luulisin olevan vaan se suht puhdas ruokavalio ja säännölliset ruokailut ,jotka pitää sitä konetta käynnissä. Aerobista en ole moniin kuukausiin tehnyt yhtään, joten se ei siis vaikuta tähän.

Zone-sarja -42%
Faidra sanoi:
Mä tiedän miten sellua saa kerättyä (Missukka opastikin jo hyvin tuolla) mutta tiedän myös miten sen saa pois, ainakin sen näkyvän appelsiini-ihon. Mun toimivat konstit on olleet nämä:
-säntillinen, erittäin puhdas ruokavalio 5kk ajan (miinuskaloreilla jotta rasva lähtee), vettä n. 5l/päivä
-raskaat jalkatreenit, paljon pitkiä sarjoja (pääliikkeinä suorin jaloin maastaveto, askelkyykky kävellen käsipainot kädessä, smith-kyykky leveässä haarassa, prässi)
-paljon aerobista (alun 4x60min/vk aamulenkeistä lopun 6x90min aamulenkkeihin + 5x45min treenin jälkeisiin aerobisiin) -> uskon, että nimenomaan aamuaerobiset ovat rasvamöllyköiller supertehokkaita

Sellut hävisi näkyvistä tuossa 3.5kk paikkeilla. Tiedän kyllä miten ne saa sitten takaisinkin jos joskus tulee ikävä. ;)

Niin ja tosiaan, olen käyttänyt koko tuon sellunkarkotusajan mm. light-tuotteita. Niistä kun joskus kuulee, että aiheuttavat sellua. Huono ruokavalio ja riittämätön liikunta sitä aiheuttaa!

ihan vaan tarkennusta kyselisin, milloin aloit huomata että sellua alkoi lähtemään? Mulla toi ruokavalio on kunnossa, mutta aamuaerobista pitää lisätä!

SissiBF sanoi:
ihan vaan tarkennusta kyselisin, milloin aloit huomata että sellua alkoi lähtemään? Mulla toi ruokavalio on kunnossa, mutta aamuaerobista pitää lisätä!
2vk päästä dieetin aloituksesta kroppa näytti jo erilaiselta, tiiviimmältä. En ole mitään sellupäiväkirjaa pitänyt, mutta oisko se ollut ehkä n. 2kk päästä aloituksesta kun kroppa oli sillä mallilla, että oisin siinä kunnossa voinut elää ja olla tyytyväinen ilman pidempää dieettailua.

Luitko postini tuolta sun aloittamastasi ketjusta? Mä nimittäin sanoisin kyllä, että se sun ruokavalio ei ihan täysin kunnossa kuitenkaan ole...

Inkeri sanoi:
Ite oon aina ajatellut, että mitä enemmän on lihasta -sitä vähemmän höttöä ja se siitä :)

Joo, siis mitä enemmän lihasmassaa niin sitä kovempihan on perusaineenvaihdunta...ja suomeksi että lihaksikkaampi henkilö polttaa levossa enemmän kaloreita kuin pienempi kokoinen.

Siispä kaikki punttimimmit, jotka tuskastelette ikuisten dieettienne kanssa -> hankkikaa sitä lihasmassaa, niin kropan kuosissa pitäminen on helpompaa! Laittakaa ne punttitreenit number 1:ksi ja sen jälkeen tulee sitten ne aerobiset harjoitteet!

Latest posts

Back
Ylös Bottom