Selkeästi näkyvä verisuonisto

Kuntosaleilun myötä lieveilmiönä minulle on ilmaantunut yläkroppaan melkoisen hurja verisuonisto. Kädet ja dekoltee ovat täynnä pinnassa risteileviä verisuonia, ei kovin naisellinen näky, varsinkaan näin talvikalpeassa ihossa. Osa tuntuu jo pullistuvan. :wtf: Näihin on ilmeisesti totuttava...? Mihin tilanne voi pahimmillaan johtaa? Vai onkohan " huippu" saavutettu? Miten teillä muilla?

Oo vaan ylepä body-suonistasi!

Itse olen toiveikkaana katsellut jo pidemmän aikaa hauistani, mutta ei... ei näkyvää haukkasuonta. :jahas:

Forkuissa mulla näkyy pinnassa suonia ja taipeissa, mutta siihen se sitten jääkin. Tähän varmasti vaikuttaa paitsi päällä olevan rasvakerroksen paksuus myös geenit. Joillain vaan pullotta helpommin. Esimerkiksi mun treenikamulla on yläkropassa olkapäissä ja just decoltella paljon pienempiä laskimoita näkyvissä.

Mulla pullottaa suonet käsivarsissa ja olkapäissä aika tosi näkyvästi, siks tykkäänkin usein käyttää pitkähihasta paitaa :D heti kun alko treenaamaan niin pikkuhiljaa ne suonet tuli esiin, mulla siis rasvaprosentin pieneneminen saa sen aikaan.

Mahtavaa. Kohdallani kyse ei ainakaan pienestä r-prosentista, lienee siis geeniperimä. Alan näyttää treenaamisen myötä isältäni, mikä ei kyllä ollut lainkaan tavoitteena... :eek: Toisaalta palkitsevaa nähdä muutokset kehossaan, tämä tuli tosin hieman puskista.

Kyllä ne siitä vanhetessa katoaa, kun nahka veltostuu... ;)

Koskas se semmonen veltostuminen sitten tapahtuu?

Vanhetessahan monilla hoikilla naisilla tulee rännit näkyviin vaikka ei treenaisikaan. Leikellyt julkkisnaisetkin tietää vanhemmiksi kuin miltä muuten näyttävät kun katsoo mm. käsiä. :)

Mutta tottahan tuo, kyllä ne rännit tulee treenatessa pintaan.

Kuntosaleilun myötä lieveilmiönä minulle on ilmaantunut yläkroppaan melkoisen hurja verisuonisto. Kädet ja dekoltee ovat täynnä pinnassa risteileviä verisuonia, ei kovin naisellinen näky, varsinkaan näin talvikalpeassa ihossa. Osa tuntuu jo pullistuvan. :wtf: Näihin on ilmeisesti totuttava...? Mihin tilanne voi pahimmillaan johtaa? Vai onkohan " huippu" saavutettu? Miten teillä muilla?

Mahtavaa. Kohdallani kyse ei ainakaan pienestä r-prosentista, lienee siis geeniperimä. Alan näyttää treenaamisen myötä isältäni, mikä ei kyllä ollut lainkaan tavoitteena... :eek: Toisaalta palkitsevaa nähdä muutokset kehossaan, tämä tuli tosin hieman puskista.

:face:

Ratkaisu: lopeta punttireeni ja keskity vaikka pelkkään lenkkeilyyn, jos verisuonet haittaa noin kovasti. Se ainakin edesauttaa (ellei jopa poista kokonaan) sitä "ongelmaa" että verisuonet pullistelee ja näkyy selvästi (oli se sitä sun geneettistä tai ei). Itellä ne näkyy selvästi ympäri kroppaa enämpi tai vähempi, mutta ei siittä viittihe hirveetä haloota nostaa, koska se oli kuitenkin tiedostettavissa.

e. Olettaen, ettet anna itsesi kuihtua aivan totaalisesti.

Niin siis onko ketjun aloittajalla nyt ongelmana pullistuvat verisuonet vai pinnallinen verenkierto? (suonet näkyy ihon läpi selkeästi sinisinä?)

Niin siis onko ketjun aloittajalla nyt ongelmana pullistuvat verisuonet vai pinnallinen verenkierto? (suonet näkyy ihon läpi selkeästi sinisinä?)

Niinpä, hyvä pointti. Erityisesti kestävyysliikuntahan tuota verisuonistoa kasvattaa, itellä esimerkiksi rinnan seutuvilla on paljon tuommosta ihon alta kuultavaa verisuonistoa. Ei oo kyllä sekään haitannut. Sitten taas jos on enemmän painotuttu lihaskuntoon, niin yleensä herkemmin nuo verisuonet tuppaa pullistelemaan (forkut, haba ym). Mun mielestä nuo pullistelevat verisuonet on kyllä ihan kiva näky, niin miehellä kuin naisellakin :)

Juu, ei tässä muu auta kuin lopettaa kuntoilu ja kerätä hieman ihraa päälle... :) Yllättänyt nopea muutos kropassa, takana kuitenkin vain noin puoli vuotta systemaattisempaa treeniä. Pää ei oikein pysy mukana ja peilinäkymä on suuri ihmetyksen aihe.

Verisuonisto on mallia "läpi kuultaa" + pari pullistuu. Alan tykätä niistä.

Juu, ei tässä muu auta kuin lopettaa kuntoilu ja kerätä hieman ihraa päälle... :) Yllättänyt nopea muutos kropassa, takana kuitenkin vain noin puoli vuotta systemaattisempaa treeniä. Pää ei oikein pysy mukana ja peilinäkymä on suuri ihmetyksen aihe.

Verisuonisto on mallia "läpi kuultaa" + pari pullistuu. Alan tykätä niistä.

Elä oikiasti häpiä! :) Mie olen ite ehkä jokseenkin ylypiä niistä. :D Kunhan ei nyt siinä mielessä menis aivan överiksi tämä kropan ulkomuoto.
Ja kyllä se vaan tuottaa tulosta, kun reenaa ahkerasti. Ite otan kuntokuvia melko tihiään, niin pääsen siten aina seuraamaan kehitystä. Ja voin sanoa, että omakin kroppa on kuin yö ja päivä, kun vertaa viime kevääseen. Eli ei muuta ku tsemppiä ja reeni-iloa! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom