Selkä kipeytyi MaVessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansul
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tein maastavetoa, selässä ei tuntunut kipua ja ihan normaalisti suoralla selällä ja jalaloilla auttaen vedin, kunnes toisessa sarjassa tuntui viilto yläselän vasemmalla puolella. Mavea olen tehnyt ennenkin enkä ole huomannut mitään lihassärkyä kummempaa, tekniikka on siis ollut melko oikea mutta nyt yläselkää vihloo kovasti ja välillä puhekkin katkeaa kun vihloo niin helkatisti. Voiko kyse olla jostain muustakin kuin välilevynpullistumasta? Voiko olla mahdollista että kyse on vain väliaikaisesta kivusta?

Mulla on kerran jos toisenkin selkä jumiutunut ja viiltävää kipua tuntunu. Tähän saakka on aina kyse ollu ohimenevästä lihasjumista joka menee levolla, särkylääkkeellä ja kylmägeelillä ohitse.

Voin melkein vannoa, että kipu ois aivan sietämätön jos sieltä selästä olisi välilevy kunnolla pullahtanut...

Mulla on kerran jos toisenkin selkä jumiutunut ja viiltävää kipua tuntunu. Tähän saakka on aina kyse ollu ohimenevästä lihasjumista joka menee levolla, särkylääkkeellä ja kylmägeelillä ohitse.

Voin melkein vannoa, että kipu ois aivan sietämätön jos sieltä selästä olisi välilevy kunnolla pullahtanut...

Kiitos! Kuvauksesi osui minuun kuin nakutettu, särkylääkettä ja kylmägeeliä on pistetty. Tämä tieto tuli kyllä suurena helpotuksena :)

Back
Ylös Bottom