Olin eilen tekemässä takareisitreeniä. SJMV:n viimeinen sarja menossa ja 8:nen toiston kohdalla ylösnostaessa tunsin alaselässä vasemmalla kovaa painetta. Aloin laskemaan painoja alas kun selkään vihlaisi todella kovaa ja painot tippuivat käsistä. Vasen jalka meni tunnottomaksi ja tuli aika heikko olo muutenkin. Lääkärin tuomio oli aika pelottava. Lihas puolella oli kaikki ok, mutta hermopuolella ei ja todennäköisesti välilevyn pullistuma kyseessä. Ei hyvä juttu, kun just alkanut treenit sujumaan ja tulosta alkanut treenamisesta viimeinkin näkymään edes vähän lisääntyneen lihan muodossa. Onko kenelläkään mitään kokemusta, että voiko mitenkään pitää yllä lihaskuntoa, vai tuliko tästä nyt vaan normaalia pidempi bulkki kausi ilman treeniä? Ei kovin paljoa pysty tekemään tässä tilassa kun istuminenkin saa jalat lähtemään alta :( KAIKKI apu otetaan kiitollisena vastaan
Ja forumia lukeneena haluan sanoa valmiiksi, että olen pahoillani jos on kirjoitusvirheitä/kielioppivirheitä, kun niistä joku valittaa kuitenkin. :D Ja olisin hakenut aikaisemmista postauksista jos vain osaisin tuota hakua käyttää siten, että löytäisin edes joskus jotain mitä haen.
Ja forumia lukeneena haluan sanoa valmiiksi, että olen pahoillani jos on kirjoitusvirheitä/kielioppivirheitä, kun niistä joku valittaa kuitenkin. :D Ja olisin hakenut aikaisemmista postauksista jos vain osaisin tuota hakua käyttää siten, että löytäisin edes joskus jotain mitä haen.