Selexid

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No kävipä niin, että jouduin syömään kuurin Selexidia. Oon myös ollut flunssassa samaan aikaan, joten salilla en ole päässyt käymään nyt reiluun viikkoon. Selexid-kuuri kesti viisi päivää, eilisiltana (pe) otin viimoisen napin. Torstaina huomasin pientä lihaskipuilua, eilen jatkunut ja tänään alkaa menemään siihen luokkaan, ettei tunnu enää hyvältä. Lukasin uudestaan lääkeselosteen ja kiinnitin huomiota siihen, että ko penisilliinijohdannainen ilmeisesti vähentää karnitiinin määrää elimistössä.

Kipua siis etenkin pakaroissa, mutta vähän myös takareisissä ja pohkeissa.

Onko kukaan muu neitosista joutunut syömään Selexidia ja oletteko itse huomanneet sen aiheuttaneen mitään? Vai oonko mie nyt vaan luulotautinen. :/

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen viime kuus syönyt kyseisen kuurin viimeksi, eikä mitään sellaista ole ollut. Kyseisestä antibiotista on useita kokemuksia.

Hoitajan näkökulmasta kommentoiden, useimpiin nuha, kuume, flunssatiloihn kuuluu lihaskivut, jotka saattavat tuntue joka nivelrakokipuina. Myös taudista palautuminen ns. treenikuntoon viel kauemman aikaa. Seuraile tilannetta. Jos kiputila jatkuu yli viikon, ota yhteyttä omaan sairaanhoitajaan / lääkäriin, jossa tarkistetaan esim. tulehdusarvoa.

Kuumeisen flunssan kanssa olevat lihaskivut eivät ole uusi juttu mulle. Yleensä ne vaan on ollut kuumeen kanssa yhtäaikaa ja silloin kolotusta on ollut vähän joka puolella kroppaa. Nyt kuumeet on taltutettu jo muutamia päiviä sitten, mutta nyt tänä iltana kipu on alkanut oikein heijastelemaan ympäri etenkin oikeaa jalkaa ja pakaraa, vasen ei tunnu juuri miltään. Mietin myös peloissani sitä vaihtoehtoa, että ei kai viime viikonlopun lentomatkallani Englantiin ja takaisin ole jotain vaikutusta, vaikka kyseessä onkin ollut aika lyhyt lento. Enkä käytä e-pilsuja.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom