Selässä ongelmia..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.exrx.net/ExInfo/Posture.html

Oma selkäni näyttää juuri tuolta..
ShadowPostures.gif

Elikkä niska ihan väärässä asennossa ja maha puskee paljon eteenpäin ja perse on aina pystyssä. Tähän mennessä olen vain pyrkinyt vähän jännittämään vatsalihaksia ja yritän seisoa paremmassa ryhdissä. Millaisilla harjoituksilla tämän voi korjata? Olen valmis tekemään paljon työtä tämän eteen.

Kuulostaa aika samalle mitä itselläni on usein eli sulla todennäköisesti kusee lantion si nivel joka taittaa sitten koko ruodon solmuun. Käy naprapaatilla tai osteopaatilla joka oikasee sinut normaaliksi. Syvien (tukilihasten) lihasten treenausta sen jälkeen, että ruoto pysyy kasassa. Pitäis auttaa. Muista myös venytellä.

lumbagolla ainankin nimimerkistä päätellen ollut yksi jos toinenkin selkävaiva :)

Kuinka paljon nuo naparaatit ja osteopaattikäynnit maksaa?

Mulla on penskana oltu huolissaan S-muotoisesta selästä, mutta asialle ei mitään tehty. Nyt se on menny paskaks kulmasoudussa, kyykyssä ja mavessa, joita olen välttänyt aika lahjakkaasti. Oon kuntouttanu selkää ja yrittäny opetella tekniikat mahdollisimman hyvin, mutta tänää se taas meni. Joku syväkyykkylaite se oli missä revähti, vaikkei painoakaan ollut paljon. Perkele ku niin pistää vihaks tämmönen.

Auttaisko tosi kovat keskivartalon lämmittelyt, lämpögeeli ja lämpötukivyö mitään? Kokemuksia kenelläkään?

Suositut

Back
Ylös Bottom