Elikkäs arvon leidit, onko ketään kenelle tehty suunniteltua sektiota? Sellaiseen olen todennäköisesti menossa ja nyt jo huolettaa miten sen jälkeen sujuu tuo urheilu. Lähinnä mietityttää kova saliharjoittelu ja saliharjoittelu ylipäätänsä, kuinka kauan pitää antaa haavan parantua ennen kuin voi palata maksimiharjoitteluun tai edes salille? Toki ymmärrän maalaisjärjellä, että aikaa menee:jahas: Kun ei leikkauksista minkäänlaista kokemusta ole ja mietin et ei kai mitään vuotta tarvitse odottaa ennen salille menoa?:curs: Sitten jos joku kertoisi kokemuksiaan miten nopeasti on päässyt juoksemaan, kahvakuulailemaan, spinningiin yms. :dance:
Ja siis kysyn kokemuksia, lääkäriltä olen kysynyt ja ympäripyöreästi vastaa. On itse sen näköinen täti, ettei liikuntaa ole harrastanut ikinä joten ei ota mun huolta tästä kuuleviin korviin:D Tietenkin kaikki ovat yksilöitä ja paraneminen yksilöllistä! Kiitos ja kumarrus.
Ja siis kysyn kokemuksia, lääkäriltä olen kysynyt ja ympäripyöreästi vastaa. On itse sen näköinen täti, ettei liikuntaa ole harrastanut ikinä joten ei ota mun huolta tästä kuuleviin korviin:D Tietenkin kaikki ovat yksilöitä ja paraneminen yksilöllistä! Kiitos ja kumarrus.