Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuunteleeKride sanoi:Mitä ihmettä sinä sillä teet? :lol2:

...Kride sanoi:Mitä ihmettä sinä sillä teet? :lol2:
Oletettavasti, sitä tuskin kukaan muu kuin pariskunta voi varmentaa.Jissen sanoi:Yksi pariskunta harrasti seksiä.
Eikös tuosta ole jo pari vuotta? Muistan kyllä uutisen tästä lähetyksestä, tosin KissFM:ää en silloin(kaan) juuri kuunnellut joten itse joukkuebiljardin äänet jäi kuulematta. Tiedä sitten oliko suurikin menetys..TheSami sanoi:Joskus taannoin kiss fm studiossa oli vissiin jokin kimppaharjaus, onko tätä tallennetta jossain ?
modified sanoi:Oletettavasti, sitä tuskin kukaan muu kuin pariskunta voi varmentaa.
Olisko perkele ollutkin.. Pointti taisikin olla, että halusivat kokeilla kolmen kimppaa:thumbs: .TheSami sanoi:Mä muistelen että siellä oli 3 ihmistä. 2n+m

Irtoskohan helposti, ei ole muutenkaan erityisen inspiroiva tilanne.Pulla sanoi:Radio Cityllä oli tällä viikolla sellainen pätkä missä niiden kesäharjoittelija meni luovuttamaan mälliä. Ei muuten olisi ollut mitenkään erikoinen mutta mikki pidettiin päällä toimenpidehuoneessa jolloin jampan huokaukset ja ejakulaatio-ähinä saatiin koko kansan kuultavaksi.![]()
Siinä suositellaankin muutaman päivän breikkiä, että on jotain annettavaa.Pulla sanoi:Oli kuulemma pitänyt selibaattia 5 päivää. Tuhina oli varsin intensiivistä ja mäiske irtosi varsin nopeasti.
Pulla sanoi:Oli kuulemma pitänyt selibaattia 5 päivää. Tuhina oli varsin intensiivistä ja mäiske irtosi varsin nopeasti.
ADEBIS sanoi:joo, 5-6 vuotta tuosta taitaa olla. semmonen käsitys on mulla, että tämä
mies studiossa näiden tytöjen kanssa oli kissin timpe( ei ollut silloin vielä töissä) joka on ollut erotettuna pedofilia syytösten takia. nämä tytöt olivat alaikäisiä
vielä tuolloin ja viime vuonna vasta tekivät rikosilmoituksen.