Seksiä radiolähetyksessä

Liitteet

• hatefulwanker.gif
    hatefulwanker.gif
    9,2 KB · Katsottu: 1 288
Joo, se oli silloin kun niillä oli se "Mitä olet halunnut tehdä suorassa radiolähetyksessä?" -osio. Jotkut lauloi radiossa, jotkut lausui runoja, kuka mitäkin. Yksi pariskunta harrasti seksiä.

TheSami sanoi:
Joskus taannoin kiss fm studiossa oli vissiin jokin kimppaharjaus, onko tätä tallennetta jossain ?
Eikös tuosta ole jo pari vuotta? Muistan kyllä uutisen tästä lähetyksestä, tosin KissFM:ää en silloin(kaan) juuri kuunnellut joten itse joukkuebiljardin äänet jäi kuulematta. Tiedä sitten oliko suurikin menetys..
Onko kyseessä ollut joku Fantan sponssaama radiokilpailu? "Soita studioon ja share the fun!" Huono.

Ne olis kivat saada ne pilapuhelut. Poistettiin kissin nettisivuilta sen pedofilius-jutun jälkeen. Onhan silti se (olikohan nova) rimpauttajakin aika hyvä.

Radio Cityllä oli tällä viikolla sellainen pätkä missä niiden kesäharjoittelija meni luovuttamaan mälliä. Ei muuten olisi ollut mitenkään erikoinen mutta mikki pidettiin päällä toimenpidehuoneessa jolloin jampan huokaukset ja ejakulaatio-ähinä saatiin koko kansan kuultavaksi. :)

Pulla sanoi:
Radio Cityllä oli tällä viikolla sellainen pätkä missä niiden kesäharjoittelija meni luovuttamaan mälliä. Ei muuten olisi ollut mitenkään erikoinen mutta mikki pidettiin päällä toimenpidehuoneessa jolloin jampan huokaukset ja ejakulaatio-ähinä saatiin koko kansan kuultavaksi. :)
Irtoskohan helposti, ei ole muutenkaan erityisen inspiroiva tilanne.

Oli kuulemma pitänyt selibaattia 5 päivää. Tuhina oli varsin intensiivistä ja mäiske irtosi varsin nopeasti.

Pulla sanoi:
Oli kuulemma pitänyt selibaattia 5 päivää. Tuhina oli varsin intensiivistä ja mäiske irtosi varsin nopeasti.
Siinä suositellaankin muutaman päivän breikkiä, että on jotain annettavaa.

Tuosta on 5 vuotta aikaa. Muistan kun ex-duunissa tj hehkutti tuota radiolähetystä. Nousihan siitä kova kohu aikanaan.

joo, 5-6 vuotta tuosta taitaa olla. semmonen käsitys on mulla, että tämä
mies studiossa näiden tytöjen kanssa oli kissin timpe( ei ollut silloin vielä töissä) joka on ollut erotettuna pedofilia syytösten takia. nämä tytöt olivat alaikäisiä
vielä tuolloin ja viime vuonna vasta tekivät rikosilmoituksen.

ADEBIS sanoi:
joo, 5-6 vuotta tuosta taitaa olla. semmonen käsitys on mulla, että tämä
mies studiossa näiden tytöjen kanssa oli kissin timpe( ei ollut silloin vielä töissä) joka on ollut erotettuna pedofilia syytösten takia. nämä tytöt olivat alaikäisiä
vielä tuolloin ja viime vuonna vasta tekivät rikosilmoituksen.

:anssi:

se pilapuhelu on aivan saatanan hyvä jossa ne äijät (oisko suomipop) soittaa jollee naapurille ja on olevinaan alakerran salmiset. ei vittu ne haukkuu sen naapurin vaimon ja kaikki niin tää ekroth vai mikähän sen nimi oli niin vetää herneet kunnolla nenään:
"mä oon just tullu golffaamasta, mul on golf maila tossa vieressä, tulkaa hiekkalaatikolle niin tulee niin pahasti nekkuu ettei ikinä" :D

mä muuten kuulin ton cityn runkkauksen, tai en huomioinu sitä mitenkään kuulin vaan jotain ähkintää. mut nytku joku siitä mainitsi niin sehän se tais olla :D

Back
Ylös Bottom