SEAL workout training

Elikkäs tuolla Laskuvarjojääkäriksi treadissa törmäsin tällaiseen ja googlettamalla löytyi kaikkea maan ja taivaan väliltä. Eli mikä tämä on? Jokin kuntopiirin tapainen? Ja mahdollisesti linkkejä voitteko laittaa jos joku tietää...

Ikä
34
Amerikan Erikoisjoukkoihin hakeville Kuntoohjelma jonka suorittaneet omaavat tarpeeksi hyvän kunnon päästäkseen Navy SEAL Joukkoihin. http://www.pytlik.com/escape/navyseals2.html tuolla toi ohjelma on. Tohon kuuluu 2 categoriaa, categoria2 on tarkoitettu niille jokka on suorittaneet onnistuneesti ton Categoria1. Haulla muuten löysin itekki heti täältä monta threadiä samasta aiheestä

Mulla ei antanu haku vastausta?! :rolleyes: njaah, voi johtua koneestakin. Kiitoksia vastauksista!

Kilkenny

!
VIP
Ikä
39
Ei tuo II-vaihekaan muuten niin järkyttävältä näytä, mutta tuon uintiohjelman tuloksena meikäläisen sais kyllä naarata sieltä lätäköstä... :D

Juu-u... Tuli tässä lueskeltua noita muita treadeja ja huomasin yhden aerobisen määrästä ja palautumisesta. Eli tässä ko ohjelmassa kun ne II vaiheen 3 viimoista viikkoa olis aikamoista rääkkiä :whip:, niin ehtiikö siinä palautumaan? Peruskunto ei ole parhaita mahdollisia mutta sentään alan hiihtämään jahka lukuloma alkaa, niin saa peruskuntoa nostettua edes jonkin verran tuolle ensimmäiselle viikolle, kait se kunto alkaa kohoamaan siinä treenin edetessä... toivottavasti :rolleyes:

Ikä
34
Tottakai se nousee mut ei siihen malliin et jos tällä viikolla saat just ja just veettyä 1viikon niin 2 viikko ei mee heti perään :) Eli kannattaa treenata sen verran et saa ainakii 3 ekaa viikkoa veettyä niin sitte saattaa jo alkaa pysyyn vauhdissa jotenki mukana, toki silti tekee tiukkaa.

Eli jos tosiaan aloitan sen hiihdon jahka sukset saan ja ladut ajetaan, ja alkaa kävelemään kouluun ja muun arkiliikunnan niin luulis että jaksaa alkaa heilumaan tuon ohjelman mukaan...

Ikä
34
en tiiä saako pelkällä kouluun kävelemisellä kuntoa jota tohon ohjelmaan tarvii, mutta pientä lenkkiä n. 1kk ja siihen leukaa,punnerrusta ja vatsaa sekä tuota hiihtoa vaikka 3kertaa viikossa niin eiköhän siitä olis hyvä alottaa

no siis onhan tässä puntilla käyty ja siellä olen koittanut hankkia lihaspohjaa tähän touhuun. eniten noi leuat saattaa antaa haastetta, mut ylätaljalla olen koittanut selkään saada pattia aikaan että sais tämän ruhon nousemaan. Olen kyllä kuvitellut että hiihto auttaisi edes hieman tuossa jalkojen kestävyydessä ja parantaisi hapenotto kykyä... :/

Ikä
34
Itse tein keväällä tätä kuntopiiri ohjelmaa 4viikkoa.
Kyllä siinä lihaskunto nousi ihan urakalla ja nyt myöhemmin olen tehnyt tuollaista 5*30 punnerrus, vatsa ja alaselkä treeniä ja sitte 4-5 * 10 - 12 leukaa.
Kesän aikana nous jopa 5kg penkkipunnerrus tuloskin tällä ja tein tätä vain 2 kertaa viikkoon.
Juoksut on ollut sitte 3-5km 2 tai 3 kertaa viikkoon.

Jos kukaan ei ole huomannut niin alaselkää ei tehdä tässä ollenkaan joten itse lisäsin sen omaan treeniini olen siis tehnyt samat määrän selkääkin kuin vatsalihaksiakin ja yleensä olen tehnyt lopuksi vielä jonkun treenin jaloillekkin.

Onx tolla sotilasleuanvedolla jotain eroa tavalliseen??

Onks se vai myötä otteella kö vai??

Ikä
46
Kulma sanoi:
Onx tolla sotilasleuanvedolla jotain eroa tavalliseen??

Onks se vai myötä otteella kö vai??
Todennäköisesti sotilasleuanvedolla tarkoitetaan myötäotteella tehtäviä suorituksia. Eli niitä tosimiesten leukoja. :D

Ikä
34
Ois kiva tietää minkälaista treeniä pitää vetää esim. että pärjää muukalaislegioonassa.
Jos takakäsi kerta on siellä ollu niin vois jotakiin juttua laittaa, ois ihan kiva tehä semmosta vaikkei oo sinne menossa. :)

Mynz sanoi:
Ois kiva tietää minkälaista treeniä pitää vetää esim. että pärjää muukalaislegioonassa.
Jos takakäsi kerta on siellä ollu niin vois jotakiin juttua laittaa, ois ihan kiva tehä semmosta vaikkei oo sinne menossa. :)
Eiköhän toi navy seals ohjelma sellaisen pohjan anna,että siellä ei heti välittömästi itku tule. Köydessä pelkillä käsillä kiipeämistä olisi vissiin hyvä myös harrastaa, ainakin olen ymmärtänyt sen olevan legioonassa kovassa huudossa.

Ikä
46
Taika-Jim sanoi:
Eiköhän toi navy seals ohjelma sellaisen pohjan anna,että siellä ei heti välittömästi itku tule. Köydessä pelkillä käsillä kiipeämistä olisi vissiin hyvä myös harrastaa, ainakin olen ymmärtänyt sen olevan legioonassa kovassa huudossa.
Pitää paikkansa. Kaiken kaikkiaan ,monipuolinen lihaskuntoharjoittelu olisi suotavaa, unohtamatta aerobista harjoittelua. :)

Ikä
31
Itsellä olisi tuo II-osa edessä ensi kesällä. Huolestuttaa vain tuo uiminen, kun ihan alkukesästä ei uimaan viitsi mennä, en niin "näreenkarvainen" :david: ole sentään(uimahallia ei tarpeeksi lähellä ole), ja kun noinkin runsaalla pyöräillylä pitäisi korvata..
Sotkeeko jalkapallon pelaaminen tuota paljonkin ?

Tuli vain mieleen mustalaisten triathloni tästä, juosten uimahalliin ja pyörällä takaisin !

Ikä
31
mitäköhän noilla dippauksilla tarkotetaan? ku niitä voi tehä nii monella tavalla..

veikkaisin ihan perus dippiä.