Se siitä Pikku Hiawathan MM-kisasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kävipä nyt sitten näin, että sain angiinan ja poskiontelontulehduksen viime viikolla (vko39)!

Kisat kun on viikolla 47 ja MM-tasolla ei ole varaa olla piirunkaan vertaa löysä, niin en siis yksinkertaisesti ehdi saada itseäni tyydyttävään kuntoon.

Ei auta muuta kun heittää hanskat tiskiin ja suunnata katseet ensi vuoteen.

Jotain yllätystä vuodelle -06 on kyllä luvassa (siitä ei vielä sen enempää) eli ei tässä nyt hirttoköyttä rasvata sentään. Otetaan opiksi ja tullaan kahta kauheampana seuraaviin koitoksiin.

Olin kyllä saanut itseni aikas hyvään kuntoon yhdeksässä viikossa. :) Paino putosi 82.5 kilosta 71.4 kiloon ja lihaa oli ihan kivasti joka puolella.

PS. Enempää siis en jaksa jauhaa asiasta, eli kaikki ne jotka minut salilla tuntee ja tämän täällä lukee, pyydän: pliis älkää tulko enää sen kummemmin ihmettelemään asiaa. Tällaistä tää urheilu on! :thumbs:

Eli jäämme odottelemaan vuotta 2006, eihän siihen ole kuin "kullin lujaus" :hyper:

Joudutaan odottaa suomalaiskehonrakennuksen MM -mitalia sitten vielä ensi vuoteen.. :( ;)
Viimeksi MM -mitali(pronssia) kolahti JiiPee Pulkkiselle vuonna -95 Guamissa.

Mike sanoi:
Ja Nyyssölää rankaistaan sitten ankarasti salilla jatkossa.

Mistä mua nyt rangaistaan? :(
Mää sulle kyllä näytän mistä kiharat kasvaa, kunhan tästä paranen.

BTW, tässä pitäis Akin kanssa tehdä sotasuunnitelmat ens vuodelle. Sä Curly sitten saat olla piiskaamassa mun reidet sen verran isoiksi ettei housut enää mahdu jalkaan! Sopiiko?

Bisley sanoi:
Mistä mua nyt rangaistaan? :(
Mää sulle kyllä näytän mistä kiharat kasvaa, kunhan tästä paranen.

BTW, tässä pitäis Akin kanssa tehdä sotasuunnitelmat ens vuodelle. Sä Curly sitten saat olla piiskaamassa mun reidet sen verran isoiksi ettei housut enää mahdu jalkaan! Sopiiko?
Sopii sopii inkkari.

pakkomielle.com sanoi:
Joudutaan odottaa suomalaiskehonrakennuksen MM -mitalia sitten vielä ensi vuoteen.. :( ;)
Viimeksi MM -mitali(pronssia) kolahti JiiPee Pulkkiselle vuonna -95 Guamissa.
Viimeksi pronssia kolahti Sallalle vuonna 2003.

Voi perseen suti! No ens kerralla sitten aivan hirmuisessa kondiksessa lavalle..

Bisley sanoi:
Kävipä nyt sitten näin, että sain angiinan ja poskiontelontulehduksen viime viikolla (vko39)!

Kisat kun on viikolla 47 ja MM-tasolla ei ole varaa olla piirunkaan vertaa löysä, niin en siis yksinkertaisesti ehdi saada itseäni tyydyttävään kuntoon.

Ei auta muuta kun heittää hanskat tiskiin ja suunnata katseet ensi vuoteen.

Jotain yllätystä vuodelle -06 on kyllä luvassa (siitä ei vielä sen enempää) eli ei tässä nyt hirttoköyttä rasvata sentään. Otetaan opiksi ja tullaan kahta kauheampana seuraaviin koitoksiin.

Olin kyllä saanut itseni aikas hyvään kuntoon yhdeksässä viikossa. :) Paino putosi 82.5 kilosta 71.4 kiloon ja lihaa oli ihan kivasti joka puolella.

PS. Enempää siis en jaksa jauhaa asiasta, eli kaikki ne jotka minut salilla tuntee ja tämän täällä lukee, pyydän: pliis älkää tulko enää sen kummemmin ihmettelemään asiaa. Tällaistä tää urheilu on! :thumbs:

Inkeri sanoi:
Viimeksi pronssia kolahti Sallalle vuonna 2003.

Ja muutenkin loistavia sijoituksia kansainvälisissä kisoissa ihan World Games-kisoja myöten. Salla on pitänyt aktiivisuudellaan Suomen loistavasti esillä arvokisoissa. :worship:

Back
Ylös Bottom