Schwarzenegger

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikähän on elokuvien King Conan: Crown of Iron ja True Lies 2 tilanne? Onkohan niitä tulossa, kun arskalla on tää kuvernööri hässäkkä niin vahvasti päällä?

Ja sit toinen juttu. Tietääkö kukaan, onko Suomeen jo tullut Commandosta parempi (leikkaamaton) DVD versio? Ja onko Raw Deal vieläkään tullut Suomessa DVD:lle?

King Conan, ei vielä ilmeisesti oo lyöty mitään lukkoon..
True lies, kuten myös tuollakin.

Huhujahuhuja, täytyy odottaa ja toivoa parasta, pelätä pahinta..

Tuolta löyty jo vähän käsikirjotuksen pohjaakin.
Kässäri, vähän outoa juttua arskasta? Eivät vissiin tajua, että ihminen ei voi pysyä 30:senä koko ikäänsä??

Originally posted by Hemppa
:offtopic: Tämän päivän iltalehdessä näkyy olevan juttua että arska isä ois ollu natsi:piis:

Kuului natsipuolueeseen kuten n. 90% saksalaisista ja itävaltalaisista aikoinaan. big deal.

"I´ll be nazi"

Oletteko muuten nähneet ikinä kuvaa arskan isästä missään?
Kuitenkin sellainen fuhrer viiksinen kynäniska :D

Originally posted by vauhti

Pumping Iron leffassa muistaakseni näytettiin kuvia Arskasta isänsä vierellä, jossa tosiaan pappa Arnold oli Hitler viiksinen kynäniskä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by vauhti
Education of a Bodybuilderissa on pari kuvaa. Sanoisin että Arska muistuttaa kasvoiltaan PALJON enemmän äitiään Aureliaa kuin faijaansa Gustavia, joka oli kaiken lisäksi kalju.

Arska tais olla kotona syömässä pumping ironissa vanhempiensa kanssa.

Ei voi kun taputtaa jos John Milius tulee ohjaamaan King Conanin:worship:. Toivotaan, että Poledouris tulisi tekemään vielä musiikit, niin silloin:kuola:.

Onko kukaan lukenut uutta Apu-lehteä!? Siinä oli iso juttu Arskasta. En nyt rupee kaikkee selittämään, kun kannattaa lukee se itse!

Täällä palstalla on Iso-Arskan kunnosta puhuttu ja siittä oliko ne rantakuvat aitoja. Ite en usko että ne oli aitoja mutta siinä Apu-lehden artikkelissä 56 vuotias Iso-Arska sanoo: "Minulla on ollut rytmihäiriöitä ja minulle tehtiin ohitusleikkauksia niin lihakset tyhjeni ja kunto huononi mutta kun sain Terminator 3:sen tarjouksen, treenasin lihakset kuntoo, jotta voisin olla taas kone". Tai jotenkin noin, mutta lukekaa itse

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom