Savonlinnan makuuni lopettaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aine
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Savonlinnan makuuni pistää pillit pussiin eli lopettaa.... sinne meni kaupungin paras video vuokraamo.. :curs: Toivottavasti löytäisi uudet toimi tilat ja jatkaisi....

Mites filmtown? Mun mielestä se on erinomainen vuokraamo, en ole kyllä Savonlinnan makuunissa käynyt, mutta jos verrataan muihin makuuneihin (ja miksei myös muiden kaupunkien filmtowneihin), tuo Savonlinnan filtown on todella hyvä. Hinnat taisi makuunissa kyllä olla hieman halvemmat (ainakin kaverin mukaan), mutta eipä se niin tarkkaa ole..

Hmmm minkäköhän takia lopettaa? Mun mielestä ne myyntiluvut oli ihan ok ellen ihan väärin muista. Harmi, mut aina tulee uusia tilalle :)

Joskus Makuunissa töissä ollessani (en tosin Savonlinnan Makuunin), niin kurkkailin vähän eri kaupunkien Makuunien myyntilukuja ja kyllä se Savonlinna oli ihan siellä pohjalla.. Ei tainnunna menestyä. Kaksi isoa videovuokraamoa yhteen pienehköön kaupunkiin taitaa kuitenkin olla liikaa :(

Okay. Ku se makuuni mis mä oon töissä, ni vetelee päiväst toiseen pohjalukemia. Pitää seuraaval kerral ku menee töihin ni huviksee katella noita lukuja.. :)

Noh, aina ei voi voittaa.. Oisitte ny valinnu Makuunin Filmtownin sijaan senkin Savonlinnalaiset.

Kyllä tuo raapaisi ja syvältä. savonlinnan paras video vuokraamo :) kyseisestä paikasta löytyi jopa arskan elokuvia conanista terminaattoriin. ja jotenkin henkilö kunta on mukavampaa.

Kyllä tuo raapaisi ja syvältä. savonlinnan paras video vuokraamo :) kyseisestä paikasta löytyi jopa arskan elokuvia conanista terminaattoriin. ja jotenkin henkilö kunta on mukavampaa.

No jo on kumma yhtälö, että vuokraamo, joka on yksinkertaisesti paras ja omaa mukavamman henkilökunnan jää kakkoseksi toiselle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom