saunan ja kylpyhuoneen musiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Nyt alkoi siis tuntua siltä että olisi kiva kuunnella musiikkia esim kylvyssä tai saunoessa, miten olette toteuttanut kosteisiin tiloihin tai saunaan musiikin? olisi kiva kuulla kokemuksia erilaisista ratkaisuista ja niiden toimivuudesta.

Mulla on kans venekaiuttimet vuolukivikoteloissa lauteiden alla. Ei mitään hifiä, mut asiansa ajaa... Roiskevesitiiviit ovat. Mitään specsejä kaiuttimille en muista, mutta eivät ole nuo Bilteman mallit. Ihan riittävän äänentoiston saa saunaan, jos ei ole kultakorva.

Kaiutinpiuhat on vedetty remonttivaiheessa pukuhuoneessa sijaitsevista stereoista katon kautta.

Mulla on ollut mikrostereosarja kylppärissä jo vuosia, kestäähän ne kosteutta jos ei nyt ihan päälle suihkuta.

Osta puljusta suihkuradio. tulee imukupillulla seinää kiinni ja kestää vaikka upottaa vetee. Kuuluvuus radiossa vähä heikko.

Osta puljusta suihkuradio. tulee imukupillulla seinää kiinni ja kestää vaikka upottaa vetee. Kuuluvuus radiossa vähä heikko.

Noi menee herkästi paskaks, en suosittele.

Kaverilla on bilteman venekajarit saunassa. Kestää kosteutta.
Ääni muistaakseni samaa luokkaa, kun autossa perus kaiuttimilla.

http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web images Sorted/31/large/31-3682_l.jpg
Nuo ovat oikeasti ihan hyvät kajarit, ainakin saunaan. Itse laitoin tuollaiset. Kotelot on se mihin kannattaa panostaa paskoissakin kajareissa. Itse tein hyvät kotelot paksusta, olikohan 16mm vanerista ja hieman pehmusetta sisään. Kaapelit vedin remontin yhteydessä putkea pitkin yhdessä kiukaan ohjauskeskuksen johtojen sekä ledien johtojen kanssa kodinhoitohuoneesta muutaman metrin päästä. KHH:n kaapissa sitten ministereosarja ja se kiukaan ohjauskeskus sekä ledien muuntaja.

Mitä musaa te soitatte siellä saunassa? Luulisi että menee rentoutumishetki pilalle jos alkaa kaiuttimista luukuttamaan jotain Kill 'Em Allia tai Anttilan Slayeriä-soitettuna-panhuiluilla -kokoelmaa.

Samaa utelisin ^
Mä ainakin tykkään saunasta ihan ilman mitään äänilähdettä sihisevän kiukaan lisäksi :)

Venekajarit varmaankin toimii, mites niiden lämmönkesto?

ite laittaisin kanssa mutta asun kerrostalossa, ja äänet kuuluu saunasta käytävään vähän turhankin hyvin.
Ei naapurit tykänneet kun kerran mentiin baarista jatkoille kämpille saunomaan:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on tosi usein ihan vaan radio päällä. Kännissä on sit kiva luukuttaa mitä mieleen juolahtaa... Aamulla ku herää aikaisin ja vähän palelee, niin on mukava mennä kuuntelemaan aamu-uutiset ja makailla löylyssä ennen suihkua. Ainavalmis-kiuas on kyllä helvetin hyvä keksintö! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom