Ostin kolmen päivän lipun, vaikka mulle torstai on aika turha. En oikein luota siihen, että Ozzy olisi kondiksessa ja että vetäisi niitä hänen aikaisiaan Black Sabbathin kipaleita kovin montaa, siis nitä, mitkä olisivat mulle aidosti sykähdyttäviä. Helloween ja torstain kotimaiset eivät myöskään naposta hirveästi.
Mutta sitten pe ja la ovat etukäteen katsottuna täydellisyyttä hipovia.

Täytyy perjantainakin tosin ottaa iisisti, että tämmöisellä papparaisella riittää virtaa ja fiilistä lauantaille. Pe jatkoklubilla olisi kyllä Deathchain kiinnostava, mutta tod.näk. en jaksa sinne raahautua. La sen sijaan eräs tuttu suositteli Gloriaa ja bändiä Coda Mood, joka siellä kai vetää Deep Purplea jne. meloheviä ja raskaampaa rokkia. Harkinnassa on, vaikka veikkaan, että väsy vie tään äijänkättyrän kotiin nukkumaan ihan ajoissa taas.
Heh, tuntuu sinänsä hassulta festarilta tämä, että tunnen noin 10km festarialueen ympäriltä maantieteellisesti vähän helvetin hyvin, voin mennä festarille ja jatkoklubeille pyörällä ja kävellen ja kotiin nukkumaan. Ja jos ei jaksa kotiin asti, niin parin kilsan päähän kaverin luo pääsee punkkaamaan. On "hieman" eroa teiniaikoihin, kun reissattiin muutama sata kilsaa jonnekin hevon kuuseen, "nukuttiin" sadan markan paskassa halpisteltassa ja ryystettiin kiljua päivätolkulla. :D (tosin minähän olin silloinkin kummajainen, kun oikeasti edes yritin festareilla panostaa nukkumiseen, söin joka päivä edes yhden kerran kunnolla, kävin joka pv suihkussa, vaihdoin vaatteet ja harjasin hampaat)