Saul “Canelo” Alvarez

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi olla, että vähän liian aikasta laittaa oma ketju Alvarezille, koska moni ei varmaan edes tiedä, että kenestä on kyse.

Anyway nyrkkeilyn suurimpia lupauksia pitkään aikaan. Taitotaso on jotain aivan käsittämätöntä, tappioton putki ja jos voittaa seuraavan matsin, niin Mayweather olis seuraava, näin uskon.

Voitti Mosleyn samalla kortilla, missä Mayweather ja Cotto otti yhteen. Ikä vasta 21 ja kansallisuus Mexico ja tämän hetken
WBC Light Middleweight Champion.

Mä diggaan tän kaverin tyylistä ihan älyttömästi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On kyllä komeen näköstä boksausta mun harjaantumattomaan silmään.

mä kans tykkään Canelon tyylistä ihan sikana,kaveri ei turhia taputtele vaan tuntuu lataavan joka lyöntiin kaikki liikkuvat taakse.
Alvarez ottelee todennäkösesti 15.9. vastustajaksi on huhuiltu mm.James Kirklandia

mä kans tykkään Canelon tyylistä ihan sikana,kaveri ei turhia taputtele vaan tuntuu lataavan joka lyöntiin kaikki liikkuvat taakse.
Alvarez ottelee todennäkösesti 15.9. vastustajaksi on huhuiltu mm.James Kirklandia

Toivottavasti toi toteutuu jo syyskuussa ja sit Moneyta tai Cottoa vastaan viimeistään vuoden vaihteessa.

Oon kaveria pidemmän aikaan jo seuraillut, ja tulevaisuudessa tulee dominoimaan omaa sarjaansa ylivoimaisesti.

Kaveri on Meksikolaiseen tapaankin melko nuorena aloittanut ammattilaisena, ainoa ero toisiin Meksikolaisiin on se, että kaveri on helvetin tekninen. Yleensä kun Meksikolaiset panostavat muihin osa-alueisiin.

Canelo ottaa seuraavan kerran ilmeiseti 15.09.2012. Vastustaja on joko Paul Williams tai James Kirkland. Huhut kertoo myös, että Mayweather olis seuraavaa. Näkisin mielelläni Moneyn ensimmäisen tappion : D

Ei varmasti lähde Money ottamaan riskiä Caneloa vastaan. :D

Vakuuttava kaveri, tuossa vielä hyvää settiä herran taidoista sparrissa:

[video=youtube_share;S-AOO_fRkOA]http://youtu.be/S-AOO_fRkOA[/video]

Ilmeisesti Oscar De La Hoya, joka toimii Canelon managerina on yrittänyt järjestää Caneloa Mayweatheria vastaan, mutta Moneyn mielestä ottelulla ei olisi tällä hetkellä tarpeeksi suurta rahallista arvoa. Anyway, jos Canelo voittaa seuraavan, niin Money olisi väistäämättä seuraava.

On kyllä nättiä tekemistä nuorella kaverilla. Tulee ihan mieleen nuori Tyson noista ensimmäisen pätkän tyrmäyksistä ja liikkumisesta. Vartalo liikkuu hienosti ja kippaa jokaisen lyönnin kovaa. Sparripätkässä vastustajien taso ei häikäise, mutta pistareihin lyöminen ja liikkuminen tekivät taas lopussa vaikutuksen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paul Williams on varmistunut 15.9 vastustajaksi

Nuo Canelon videon sparrivastustajat on lähinnä "polttari" porukkaa niin sanotusti ottelu sparraajiin verrattuna.

Itse tykkään myös Canelon otteista paljon, ja pistaritkin menee aina hienosti Mayweather tyyliin sillä erotuksella että Canelo oikeasti kippaa ja kovaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no Kirkland on sitten varmistumassa seuraavaksi vastustajaksi.
sellane ottelu joka ei mee 12 erää

no Kirkland on sitten varmistumassa seuraavaksi vastustajaksi.
sellane ottelu joka ei mee 12 erää

no go,kirklandilla olkapää pipi

tällä hetkellä syyskuun vastustajaksi kaavaillaan entistä välisarjan wbc-mestaria ja floyd mayweatherin halauskaveria Victor Ortizia.
Ortiz ottaa Josesito Lopezia vastaan kesäkuun 23 ja jos kaikki menee nappiin saattaa Ortiz hyvinkin nousta Canelon vastustajaksi.Molemmilla on sama promoottori joten siinä suhteessa ei tule ongelmia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom