Pakko kysyä mimmeiltä seuraavaa: haittaako teitä, jos jollain toisella on samanlainen vaate/vaatteita kuin teillä? Eilen nimittäin yx tuttu mimmi oli samaan aikaan raflassa, kun minä, ja meillä molemmilla oli samanlaiset uudet housut. Avokki alkoi jossain vaiheessa ihmetellä, et mix tää mun tuttu tuijottaa vähän vihaseen malliin mua.. :evil: Istuin tuttuuni selin, joten avokki sai aina kertoa, et mitä milloinkin tapahtu.. Tuttuni oli raflassa kaverinsa kanssa ja niillä oli kuulma hirveä supatus välillä käynnissä ja sit kyttäsivät yhdessä mua. :jahas: Tuli sit vaan mieleen, et ottiko tätä tuttuani niin kovasti päähän, kun molemmilla oli samat housut. Onx tollanen mahdollista? Muutama muukin on sanonu, et jos sattuu olemaan sama vaate, kun tällä tutulla, niin se kyttää sit jatkuvasti ihan ihme ilmeellä.. Tuntuu, että hän ei hyväksy sitä, että muilla on samanlainen vaate, kuin hänellä. Vaikka vaate olis eri värinen, niin silti sama juttu. Onx teille muille sillä väliä, et onx jollain toisella samanlainen vaate kuin teillä? Kun itselleni asialla ei ole koskaan ollut mtn väliä, mut sit kun toinen käyttäytyy noin.. Et pitääkö tästä lähtien käydä ostamassa vaatteensa tuhansien kilometrien päästä, ettei vaan satu samanlaiset..