Samat vaatteet..

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Pakko kysyä mimmeiltä seuraavaa: haittaako teitä, jos jollain toisella on samanlainen vaate/vaatteita kuin teillä? Eilen nimittäin yx tuttu mimmi oli samaan aikaan raflassa, kun minä, ja meillä molemmilla oli samanlaiset uudet housut. Avokki alkoi jossain vaiheessa ihmetellä, et mix tää mun tuttu tuijottaa vähän vihaseen malliin mua.. :evil: Istuin tuttuuni selin, joten avokki sai aina kertoa, et mitä milloinkin tapahtu.. Tuttuni oli raflassa kaverinsa kanssa ja niillä oli kuulma hirveä supatus välillä käynnissä ja sit kyttäsivät yhdessä mua. :jahas: Tuli sit vaan mieleen, et ottiko tätä tuttuani niin kovasti päähän, kun molemmilla oli samat housut. Onx tollanen mahdollista? Muutama muukin on sanonu, et jos sattuu olemaan sama vaate, kun tällä tutulla, niin se kyttää sit jatkuvasti ihan ihme ilmeellä.. Tuntuu, että hän ei hyväksy sitä, että muilla on samanlainen vaate, kuin hänellä. Vaikka vaate olis eri värinen, niin silti sama juttu. Onx teille muille sillä väliä, et onx jollain toisella samanlainen vaate kuin teillä? Kun itselleni asialla ei ole koskaan ollut mtn väliä, mut sit kun toinen käyttäytyy noin.. :rolleyes: Et pitääkö tästä lähtien käydä ostamassa vaatteensa tuhansien kilometrien päästä, ettei vaan satu samanlaiset..

No ei mua ainakaan haittaa. Jos ostan vaatteen suht tavallisesta liikkeestä ni ihme on jos jollain EI ole samanlaista. Eikä mulla oo varaa johki 1500e maksaviin housuihin tms.
Sitä paitsi useimmiten vaatteet näyttää aina vähän eriltä riippuen kantajasta ja muista vaatteista joihin ne on yhdistäny. Tuskin ketkään niin identtisiä ja identtisesti pukeutuvia on että vois jotenki sekottaa tai jotain (paitsi lukiossa oli yhet kaksoset :D ).

En mä ainakaan kehtais alkaa naamaani näyttään tollasen asian takia...

Minusta tuo kuullostaa lähinnä aika lapselliselta touhulta! Jos ihmisellä on tuollainen ongelma, niin ehkä hänen itsensä pitäisi ostaa vaatteensa jostain uniikkiliikkeestä.

Kyseisestä aiheesta tuli mieleen oma tarinani, joka on aika uskomaton. Vuosia sitten hankin oman yo-valmistuijaispukuni parin sadan kilometrin päästä isommasta kaupungista. Halusin näin välttää sen, ettei naapurin tytöllä varmastikaan satu olemaan samanlaista leninkiä päällä kuin minulla. Kerroin yhdelle luokkatoverilleni mistä kaupungista ja mistä liikkeestä löysin pukuni. Kuvailin hänelle myös hyvin tarkasti minkä näköinen ostamani puku oli.

Tämän luokkatoverini paras ystävä seurusteli siihen aikaan minun exäni kanssa ja muutenkin tämä tyttö ehkä hiukan jäljitteli tyyliäni. Yo-juhlapäivänä sitten istuimme samalla penkkirivillä tismalleen samanlaiset puvut päällämme. Exäni nykyinen tyttökaveri oli sitten päättänyt hakea täysin samanlaisen mekon samasta kaupasta, sekä samasta kaupungista. Tämä oli sitten kuulemma täysin silkkaa sattumaa, vaikka hänen paras kaverinsa tiesi tasan tarkkaan minkälaisen puvun olin ostanut siitä liikkeestä.

Silloin kyllä otti päähän.... :wall: :curs: :wall:

fitnesspimu sanoi:
Minusta tuo kuullostaa lähinnä aika lapselliselta touhulta! Jos ihmisellä on tuollainen ongelma, niin ehkä hänen itsensä pitäisi ostaa vaatteensa jostain uniikkiliikkeestä.

Sama on kyllä käynyt mielessä. Mutta on todellakin hieman.. miten sen nyt kuvailisi.. kiusallista, kun toinen tuijottaa jatkuvasti. Tulee sellainen "onkohan minussa jotain vikaa" olo. :nolo: Tää tuttuni on kyllä muutenkin jotenkin kateellinen(?) muille. Katsoo usein muita halveksuen ja jauhaa toisista pa*kaa.
Joku saattaisi nyt sanoa, että itse olet kateellinen, mutta kun en ole. Eikä tämä tuttunikaan välttämättä ole. Hän ehkä vain.. no, on sellainen, hieman jännä.. :rolleyes:

fitnesspimu sanoi:
...Yo-juhlapäivänä sitten istuimme samalla penkkirivillä tismalleen samanlaiset puvut päällämme. Exäni nykyinen tyttökaveri oli sitten päättänyt hakea täysin samanlaisen mekon samasta kaupasta, sekä samasta kaupungista. Tämä oli sitten kuulemma täysin silkkaa sattumaa, vaikka hänen paras kaverinsa tiesi tasan tarkkaan minkälaisen puvun olin ostanut siitä liikkeestä.

Silloin kyllä otti päähän.... :wall: :curs: :wall:

No huhhuh.. Ymmärrän hyvin, jos tuollaisessa tilanteessa jollain toisella on sama puku! Ja kun exäxi tyttöystävä.. Tuli jo mieleen, kun mainitsit hänen hieman jäljitelleen muutenkin tyyliäsi, että hän ehkä yritti muistuttaa hieman sinua, jotta jätkäkaveri tykkäisi enemmän.. Ehkä hieman kaukaa haettua, mutta tulipahan mieleen..

Mua taas ärsyttää suunnattomasti, että mun yksi parhaimmista kavereista aina kopioi mun tyyliä...jos ostan jonkun uuden ja erikoisen vaatteen tai asusteen, niin eiköhän kaverillakin ole kohta joko sama eri värisenä tai sitten jopa täysin sama tuote...myös hius- ja pukeutumistyyli muistuttaa kumman paljon mun omaa... :curs: olen tästä joskus hänelle hienovaraisesti vihjaillukin, mutta ei mene perille... :rolleyes:

Olen joutunut samanlaiseen tilanteeseen kun Eleonoorakin... Minua itseäni ei mitenkään erityisesti häiritse jos nään jollakin samanlaisen vaatekappaleen kun mulla, jos ostan vaatteen jostakin H&M:ltä tai vastaavasta, on erittäin todennäköistä että joku joskus kävelee vastaan samanlainen päällä... Kerran yks muutenkin vähän oudosti käyttäytyvä tyttö vetäisi vuosia sitten hirveät pultit siitä, että näki mulla samanlaiset farkut kuin itse kertoi omistavansa. Toisille se on vaikeaa.. Oon kyllä ihan samaa mieltä kun muutkin mimmit, jos tollanen aiheuttaa noin suuria ongelmia, kannattais varmaan harkita vaikka ompelevansa vaatteensa itse, tuskin kävelee samanlaiset vastaan!

On se toki ikävää, jos vaikkapa samaan seurueeseen sattuu juhlissa tai muussa illanvietossa samanlaisia vaatteita.. Yleensä tämmönen on kuitenkin aika epätodennäköistä. Joskus on tietysti omalla kierolla tavallaan hauskakin nähdä jollakin toisella sama vaate, jos voi rehellisesti todeta sen, että itsellä se näyttää paljon paremmalta... :)

Viime kesäiseltä ulkomaanmatkalta ostin muutamia ns. parempia vaatteita eri tilaisuuksia varten, aika pienellä todennäköisyydellä ainakaan tulee samanlaisia vastaan..

Myönnettäköön, aika hassuja tilanteita syntyy, kun samassa paikassa on tyttösillä samanlaiset vaatteet päällä. En oo kyllä ikinä törmäillyt tollaseen kyräilyyn, aika oudolta kuulostaa! Mutta itse allekirjoittanut on pari kertaa törmännyt (siis kirjaimellisesti) baarissa naispuolisiin henkilöihin, joilla on täysin samanlainen bilepaita päällä -siinä on tullut parit naurut ja hymyt vaihdettua. :D

Mutta siis tollasilta tilanteilta ei voi välttyä. Eiköhän esim. H&M ja Vero Modakin oo aikasta suosittuja liikkeitä, joten kyllä mä ihmettelisin enemmän, jos kellään ei olis samanlaisia vaatteita kuin meikäläisellä.

Lapsellistahan tollanen kyttääminen on samanlaisista kuteista.. Noh omaan arvoon tuollainen pitää jättää ja pukea päällensä mikä milloinkin hyvältä tuntuu!!

Mulla oli yläasteella totinen bestfrendi ja ollaan tunnettukki ihan kakaroista (kavereita vieläkin). Kyllä meillä oli vissiin tuo vaatemaku kehittyny samanlaiseksi. Katsos kun kävi niin et minä olin tukholmassa ostoksilla ja hän turussa. Kotona sitten huomattiin että meillä oli kummallakin tarttunut mukaan samanlaiset alusvaatteet ja hame siis TISMALLEEN samanlaiset! Emmekä todellakaan tienneet toistemme ostoksista etukäteen.. Kyl siinä sit hymyilytti... Ja saman tyypin kaa kerran ostettiin samanlaiset kengät toistemme tietämättä. no tämä ei meitä tietenkään ärsyttänyt, ku kavereita oltiin, hymyilytti vain..

Eihän se kiva ole ku juhliin menee ja tutulla on sattunu samanlainen puku jne. mut tämä tyttö se ompeleekin melkein kaikki biletys/juhlavaatteet itse.. Saa hienoja ja ei varmasti kellään ole samanlaisia :)

Melissa sanoi:
Mulla oli yläasteella totinen bestfrendi ja ollaan tunnettukki ihan kakaroista (kavereita vieläkin). Kyllä meillä oli vissiin tuo vaatemaku kehittyny samanlaiseksi. Katsos kun kävi niin et minä olin tukholmassa ostoksilla ja hän turussa. Kotona sitten huomattiin että meillä oli kummallakin tarttunut mukaan samanlaiset alusvaatteet ja hame siis TISMALLEEN samanlaiset! Emmekä todellakaan tienneet toistemme ostoksista etukäteen.. Kyl siinä sit hymyilytti... Ja saman tyypin kaa kerran ostettiin samanlaiset kengät toistemme tietämättä. no tämä ei meitä tietenkään ärsyttänyt, ku kavereita oltiin, hymyilytti vain..

Mulle on käyny monesti samalla tavalla. Kaverin kanssa ollaan sitä aina naurettu, et meillä tuntuu olevan sama maku. :D

Tuli muuten ihan aiheeseen liittyen mieleen, kuulin kerran salin pukuhuoneessa hauskan keskustelun. Tytöt, jotka opiskelivat samassa pihapiirissä, siis eri kouluissa mut mm. ruokala oli heillä yhteinen. No, tyttö A huomasi että neiti B:llä onkin samanlainen paita kun hänellä.

A: "Hei, mulla on muuten samanlainen paita kun sulla!"
B: "Ai, millon oot ostanu? Mä ostin tän jo sillon ja sillon, et mul oli varmaan eka.."
A: "On tää mullakin ollu jo pitkään, en oo vaan pitäny."
B: "Mut etkö sä voi vielä jotenkin palauttaa tai vaihtaa sitä?"
A: "No en, sitäpaitsi mä tykkään tästä."
B: "No mitä me sitten tehään! En mä ainakaan voi enää käyttää tätä koulussa, et jos meillä onkin samanlaiset paidat päällä yhtä aikaa.."
A: "Mut hei, mä keksin!! Tehdään vuorot millon on sun ja millon mun vuoro tulla tää paita päällä kouluun!"
B: "Siis tosi hyvä idea, vitsi sä oot nero.."

Mä kyllä yritän aina keskittyä omiin hommiini, mut minkäs voin että satuin kuulemaan ton keskustelun... Toivoa sopii, että tää oli tytöiltä jotain keskinäistä läppää... Vaikka valitettavan tosissaan näyttivät olevan, täähän liippaa jo läheltä tota yleisen puolen klassisen tyhmät ihmiset-ketjua...

On mua kieltämättä muutaman kerran hymyilyttänyt, kun oon näitä tyttöjä nähnyt. Mulla on kyllä parhaan kaverin kanssa aika erilainen vaatemaku, mut paita keskusteluun viitaten, löydettiin syksyllä H&M:ltä niitä hyviä, ohuita neulepaitoja, niitä on sit haalittu eri väreissä.. Enkä mä ota siitä hirveitä paineita jos jollain tulee samanlaisia vastaan, ei oo tarvetta alkaa julkaisemaan mitään listoja siitä millasia vaatteita mun ylitsepursuavasta vaatekaapista löytyy, että älkää vaan samalla paikkakunnalla asuvat ostako samoja..!!!

Edit: Kengät on mulle sellanen intohimo, että niiden osalta mä haluan olla melko "uniikki"... En mä nyt ala kenkiä täällä kotimaassa mittatilaustyönä teettämään, ostan missä sattuu sopivat vastaan tulemaan, mut esim. ulkomaan matkoilta on kiva ostaa, ei yleensä tuu heti samanlaisia vastaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Missy80 sanoi:
Luulen et se toinen mimmi oli vaan kateellinen sulle, ehkä näytit paremmalta niissä pöksyissä kun se itse ;)

Tuo voi muuten olla ihan paikkansa pitävä oivallus.. ;) Voi ihan hyvin olla, että (tapausta tietenkään tuntematta, mutta oletuksella) "tavista" kiukuttaa nähdä samat housut sellaisen punttimimmin päällä, jolla on muodot kohdallaan ja vaatteet istuu.. :rolleyes:

Edit: Tänään kaikki ehtii ennen mua... Oli taas ilmestyny posti sillä välin ku ite kirjotin.

Mulle sattui viime kesänä outo juttu kreikan matkalla. Tutustuttiin siellä yhteen pariskuntaan, ja se tyttö muistutti mua tosi paljon, meillä molemmilla on ruskeat pitkät hiukset jne. No me pyydettiin tää toinen pariskunta illalliselle ja hämmästys oli aika suuri kun tyttö kävelee täsmälleen samanlaiset vaatteet päällä tapaamispaikkaan! Meillä molemmilla oli valkoiset varvassandaalit harmaa minihame ja samanlainen valkoinen toppi! Näytettiin ihan kaksosilta!
Ei kyl silloin tiennyt et itkeäkö vai nauraa..

power puff girl sanoi:
Mulle sattui viime kesänä outo juttu kreikan matkalla. Tutustuttiin siellä yhteen pariskuntaan, ja se tyttö muistutti mua tosi paljon, meillä molemmilla on ruskeat pitkät hiukset jne. No me pyydettiin tää toinen pariskunta illalliselle ja hämmästys oli aika suuri kun tyttö kävelee täsmälleen samanlaiset vaatteet päällä tapaamispaikkaan! Meillä molemmilla oli valkoiset varvassandaalit harmaa minihame ja samanlainen valkoinen toppi! Näytettiin ihan kaksosilta!
Ei kyl silloin tiennyt et itkeäkö vai nauraa..

Mua toi olis naurattanu! :lol2: Siis miten tollaista voi edes tapahtua..

Lapsellista touhua. Jos jollain sattuu olemaan samanlaiset vaatteet päällä ni so what???Ei H&M/ Halpa-Halli/ Seppälä...(mikä vaan) tee vatteista yksittäisiä uniikkikappaleita vaan massatehtailuahan se on. Hän jota haittaa se, että samanlainen vaatekertaa kävelee vastaan tehköön vaatteensa itse ja vaikka sammaleesta. Ei tällöin niin helposti tule toista samanlaista ravintolassa viereen istumaan...
Ymmärrän, että toisten jäljitteleminen ottaa päähän,mutta mietitäämpäs hetki millainen ihminen on hän joka tieten tahtoen toista kopioi? Itsevarmuutta tms. ei häneltä varmastikaan löydy...
Ja siitä kateudesta uskon, että puheissa se tulee ilkeilynäkin eteen. Kateuttahan herättää mm. se, että toisella on jonkun mielestä parempi kroppa, kuin itsellä ja jokin vaate saattaa näyttää hänen päällään paremmalta, kuten todettua on tullut, mutta kaikki tää on aina mielipidejuttua. Miten itsensä ja muun maailman kokee. Luulempa, että ihan jokainen meistä on aina jonkun silmissä kaunis ja parempikroppainen.

Ei voi olla totta! Että jotkut sitten voivatkin kehittää ongelman ihan mistä vain. Vaikka toisen housuista. Enpä ole edes tullut ajatelleeksi koko asiaa aikaisemmin. (Vaatteet nyt vain eivät ole mitenkään erityisen tärkeällä sijalla elämässäni, ehkä tämä on sitäkin).

Itseäni ei haittaa vaikka kaverilla olisikin samanlaisia vaatteita, sehän on ihan jokaisen oma asia mitä päälleen laittaa. Ja vaikka joku nyt sitten valitsisi minut idolikseen ja haluaisi tarkalleen kopioida pukeutumistyyliäni, niin kysynpä vain mistä löytää esim. yhtä vanhat ja hikiset lenkkarit kuin omani ovat :D . Ja eiköhän se loppujen lopuksi ole aika luonnollista, että kaverukset hankivat samantyylisiä vaateita, samanlaisiakin joskus tarkoituksella, joskus vahingossa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom