salut!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Moi mimmit!

Mä kyselin täällä muutama kuukausi sitten neuvoja saliohjelmaan ja oon nyt sit treenaillu teidän ohjeiden (etenkin Ironbutt) mukaan ja täytyy sanoa et kehitystä on kyl tullu. Etenkin ryhti on parantunut ja itsetunto (ja kunto) kohentunut.
Mul ei oikeestaan ollu mitään tietoo salilla treenaamisest ennen ku eksyin pakkikselle!! Tätä palstaa on tosi kiva lukea kun vastaukset on tosi asiallisia, taidan roikkua täällä jatkossakin tehden hölmöjä kysymyksiä..! :)

Mun on viel lopuks pakko jakaa ihan tosi hassu juttu, kuuluis varmaan tonne salikomediaa osastolle..

Olin eilen salilla n.tuntia ennen sulkemisaikaa, joten oli aika hiljaista. No ne soitti jotain 80-luvun hittimusiikkia tyyliin it's a final countdown. No samaan aikaan siel oli treenaamas joku n 40 v naikkonen ja se sai jonku hirveen groowen päälle ja alko vatkaamaan lanteita ihan hulluna! tää muija alkoi hyppimään ympäri salia ja teki jotain ihmeen Rocky liikkeitä laulaen/huutaen samalla..! :hyper:
Tätä jatkui koko sen treenin ajan, jopa hauiskääntöjä tehdessä se tanssi!!

Meni vähän oma treeni pilalle ku meni koko aika sitä naista ihmetellessä..! :eek:

hmm... mun on monesti tehnyt mieli alkaa bilettää kesken treenin (varsinkin jos soi rammstain) kun on endorfiinihumalassa, mutta en ole kehdannut... Vois kyllä olla hassu näky...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom