Salo-Jukola

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AllIn
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Pakkiksella tulevana viikonloppuna järjestettävään Jukolan viestiin lähtijöitä? Itse yritän selviytyä hengissä vaihtoon aloitusuudelta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli testattua kyseinen suunnistus ensimmäistä kertaa. Helteessä viimeisen osuuden vikoilla rasteilla pyöriminen söi kyllä uskomattoman kovasti voimia.

Oli sitä kyllä kiva kattella :D

Joo tuli juostua toi 6. osuus.. tosin jouduin hemmetin yhteislähtöön ja vähän söi miestä ko ei päässy alussa juoksemaan melkein ollenka ko kakstuhatta ihmistä lähtee samaan aikaan siitä. Mut mut oli kyl varmasti ylivoimaisin jukola maasto ikinä. Tuli rämmittyä sitä kymppiä melkein puoltoista tuntia siellä mettäs :(

Ensi vuonna nähdään Lapualla :hyper:

ps. ruotsalaiset tytöt :haart:

En oo koskaan osuutta jukolassa suunnistanut, mutta paikalla oon ollut katsomossa kolme kertaa. Harmi , etten tänä vuonna päässyt mutta ensi vuonna tavataan, voitas ottaa pakkismiitti:hyper: Oma joukkue:D Muuten oli ihan huippu juttu, että Vehkalahti vei voiton:thumbs: Toki toivoin Kalevan Rastille kolmatta, mutta ei tullut ei .. Haldenin Jarkko Huovila näköjään syttyy aina jukolaan, taas ihan uskomattoman kova osuus. Venloissa Ulricehamn on kyllä voittamaton! Mut ensi vuonna lupaan tulla huutamaan pakkislaisille.:thumbs:

HaBa88 sanoi:
Tuli rämmittyä sitä kymppiä melkein puoltoista tuntia siellä mettäs :(
:worship:

Hmm.. hyvä vauhti sulla ainakin ollu. Ehkä ens vuodeks vois koittaa treenaa itekin vähän enemmän mettän puolella eikä vaan lenkkiä vetää. Kyl juoksusta silti ihan hyvät fiilikset jäi (rakkoa ja irronnutta varpaankynttä lukuunottamatta :urjo: )

.. mutta ensi vuonna tavataan, voitas ottaa pakkismiitti:hyper: Oma joukkue:D ..

Pakkiksen joukkue olis kyllä hieno homma... Mulla meni avausosuuteen vähän yli 2 tuntia, hävisin niukasti mm. curlingin olympiamitalistille Teemu Salolle. No, ei auta muu kun lähteä lenkille vähän useammin. Ei ole satakiloisten laji tämä suunnistus..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom