Sallan tervehdys mimmeille!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salla
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Tervehdys kaikille punttimimmeille!!!

Olen jo jonkin aikaa käynyt välillä katselemassa teidän jutustelujanne, ja päätin tulla tervehtimään näin "henkilökohtaisesti".

Niinkuin jotkut varmaan tietävätkin kilpailen kehonrakennuksessa ja takana on useiden vuosien kilpailukokemus. Matkan varrella plakkariin on kertynyt Suomenmestaruuksia ja kansainvälisistä kisoista MM-pronssi ja MM-5.

Tahdon tässä samalla kiittää Pakkotoistoa (Mike, Jouni ), ja suloista Inkkua, jotka ennakkoluulottomasti lähteneet sponsoroimaan minua seuraaviin kisoihin. Naiskehonrakentajan on äärimmäisen vaikeaa, jos ei mahdotonta, saada tukea ( alennuksia lukuunottamatta). Mutta minua on siis onnistanut...

Diettini alkaa kuukauden päästä ja tavoitteena olisi saada kutsu World Gameseihin, sinne kun vain harva pääsee.

Tsemppiä myös kaikille mimmeille, jotka ovat keväällä kisoihin menossa. Pitäkää pää kylmänä ja kultsalla nähdään!!!

Terveisin: Salla

Hienoa saada Pakkikselle säpinää näin naiskehonrakentajien muodossa :) ! Vieraile Salla useamminkin ja kommentoi minkä kiireiltäsi ehdit. Sinun tiedoillesi on varmasti kysyntää :D

Mahdottomasti tsemppiä dieetille ja tervetuloa iloiseen joukkoomme!

Todella paljon tsemppiä ja voimia diettiin ja itse kisaan!! :thumbs: :thumbs: Olisi myös kiva kuulla sinusta useammin täällä palstalla.

Salla sanoi:
Tervehdys kaikille punttimimmeille!!!

Olen jo jonkin aikaa käynyt välillä katselemassa teidän jutustelujanne, ja päätin tulla tervehtimään näin "henkilökohtaisesti".

Niinkuin jotkut varmaan tietävätkin kilpailen kehonrakennuksessa ja takana on useiden vuosien kilpailukokemus. Matkan varrella plakkariin on kertynyt Suomenmestaruuksia ja kansainvälisistä kisoista MM-pronssi ja MM-5.

Tahdon tässä samalla kiittää Pakkotoistoa (Mike, Jouni ), ja suloista Inkkua, jotka ennakkoluulottomasti lähteneet sponsoroimaan minua seuraaviin kisoihin. Naiskehonrakentajan on äärimmäisen vaikeaa, jos ei mahdotonta, saada tukea ( alennuksia lukuunottamatta). Mutta minua on siis onnistanut...

Diettini alkaa kuukauden päästä ja tavoitteena olisi saada kutsu World Gameseihin, sinne kun vain harva pääsee.

Tsemppiä myös kaikille mimmeille, jotka ovat keväällä kisoihin menossa. Pitäkää pää kylmänä ja kultsalla nähdään!!!

Terveisin: Salla

Moikka Salla, kiva toisiaan, että olet mukana palstalla ja jos kaikki menee putkeen, niin ensi syksynä sitten taas Espanjassa tsempataan, eikö vain...? ;)

Tsemppiä dieetille!Meikäläinenkin alottelee jo 11:sta dieettiviikkoa.

Meinanu mennä kokonaan ohi tämä threadi...
Minunkin puolestani onnea dietille ja onnea WG:n kun kutsu sinne kuitenkin sinulle tulee!
Erittäin ilahduttavaa on, että olet saanut pakkiksesta sponsorin. Hieno homma Mike & kumppanit, että nuorena yrittäjinä olette lähteneet hommaan mukaan!

challenger sanoi:
Meinanu mennä kokonaan ohi tämä threadi...
Minunkin puolestani onnea dietille ja onnea WG:n kun kutsu sinne kuitenkin sinulle tulee!
Erittäin ilahduttavaa on, että olet saanut pakkiksesta sponsorin. Hieno homma Mike & kumppanit, että nuorena yrittäjinä olette lähteneet hommaan mukaan!
No nuoria ja nuoria, Virtamollakin on vaikka mitä bisneksiä vuosikymmenten aikana ollut, esim omisti Bodauslehden, eli ei tässä ihan keltanokkia koko kööri ole.

Juu, suhun vaan jotenkin koko homman personoi, joten ei tuu ajateltua pidemmälle. Jokatapauksessa, hieno päätös ja vilpittömästi toivon, että kilpailijanne ottavat esimerkkiä tästä. Tuskin on pelkoa, mutta ainahan sitä toivoa voi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom