Salitreeni totaalialoittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hailey
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen seurannut palstaa sivusta jo pidemmän aikaa, ja nyt rohkenin sitten rekisteröityä.

Eli olen 22-vuotias naisenalku jonka tarkoituksena olisi karistaa ylimääräiset löllöt pois. Vartalomallina toimii korostunut tiimalasi, olkapää-lantiosuhde sama (tosin ei leveä lantio) ja erittäin kapea vyötärö.

Lueskelin kyllä aiempia readeja missä on kyselty neuvoja salilla käynnin aloittelemisesta yms. mutta koska olen ihan vihreä, käynyt salilla tutustumassa laitteisiin ja jumpissa joten päätin aloittaa ihan oman readin jossa kysellä neuvoja.

Ymmärrän kyllä jos kukaan teistä ei enää jaksa antaa neuvoja yms. mutta olisi kiva jos joku vaikkapa rustaisi pientä salitreeniohjelmaa sekä neuvoisi jotain ruokavaliosta. Eli tarkoituksena siis kiinteyttää kroppaa (löllöt veke) sekä samalla pudottaa painoa ja saada aikaan lihasta. Pientä lihasalkua jo on mutta kaikki on läskin alla. Omistan myös kaksi pk-rotuista koiraa joidenka kanssa tota habaa on vähän tullut kasvateltua ja peruskuntoa pidettyä yllä. Ja body pumpissa olen käynyt silloin tällöin.

Olisi kiva saada teiltä osviittaa kunnon viikkotreeniohjelmasta, itse kun en semmoista oikein osaa rakentaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Monestiko viikossa olet ajatellut treenata? Onko sulla muita liikuntaharrastuksia salin ohella? Millainen sun ruokavalio on nyt? Millaista aikataulua olet ajatellut tuolle kuntoiluprojektille, vai onko tarkoitus tehdä punttailusta elämäntapa (mikä toki olisi erittäin suotavaa :))?

Zone-sarja -42%
Olen ajatellut käyväni 4krt salilla, osa käynneistä tietysti voisi olla edelleen jumppia. Esim. jollakin viikolla pari kertaa jumpassa ja pari salilla yms. teen kolmivuoroduunia niin aikataulut milloin pääsen salille heittelee.

Ruokavalioni tällä hetkellä on epäterveellinen, aamupala,välipala,kunnon ruoka, iltapala-tyyppinen. Tosin tuo duuni tuo sitten oman vaikeutensa tuohon kun on eri vuorokauden aikoina hereillä niin vaikea säilyttää tiettyä rytmiä.

Ajatuksena tehdä siis saleilusta ihan elämäntapa, ja aikataulua ei ole. Aikaa siis riittää mutta tahtoisin kuitenkin tarpeeksi haasteellista ja tehokasta, koska kuitenkin hieman jotain lihasta kropassa jo on, tosin läskin alla. ;)

Latest posts

Back
Ylös Bottom